• Gul13

"Så här blir du gravid!"

Vad jag undrar är: Exakt i vilken kroppsdel ska man slappna av??

Och vadå har ni sex? Måste man det ...

Vi har en dotter och har jobbat på 2:an i 2,5 år. Tre pergokurer har inte gett resultat men skam den som ger sig ... vi sexar vidare. Det vore lättare om jag visste mer exakt var jag ska slappna av ...

• Gul13

Förresten hjälpte det inte med bisolvon, skaffa hund och åka på semester.

• Gul13
    Prisssan skrev 2009-07-27 19:19:27 följande:
    Nope, inte här heller..fast vi skaffade katt, var det därför det sket sig? RR hjälpte inte heller..
    Japp det är säkert för att det var en katt. Katt och hund talar inte samma språk.
  • Gul13
    Thalis skrev 2009-07-27 19:20:13 följande:
    Fast du måste ju svälja!!!!
    Jaha fanken ... jag som matat musen med pillren. Därför jag inte känt något av dem heller.
  • Gul13
    4everwe2 skrev 2009-07-27 19:22:14 följande:
    Hej har läst igenom tråden å vill ja med vara med.. Fast jag redan har två barn, men är som sugen på en 3.dje. Har hört rådet om att slappna av så många 100000 ggr, så nu blir man bara less.Men det bästa/sämsta rådet jag fått höra är att man ska gå och skrapa sig för då tar det inte länge tills det blir barn. Får se det är snart 2 årsedan jag skrapades och ännu ingen bulle i ugnen.. Sen ska man ösa i sig mängder med bananer och choklad för då ökar 6 lusten och tydligen blodcirkulationen i de nedre regionerna.. Nån mer som fått höra dessa råd??
    Åååå det var ett bra tips med chokladen. Nu kan jag frossa i choklad med gott samvete.
  • Gul13
    Thalis skrev 2009-07-27 19:23:44 följande:
    Skrapa sig vart? Knäet?
    Nej det kan det inte vara ... jag skrapade i knät när jag snubblade över alla vedklabbar och det hjälpte inte. TROTS att blodvite uppstod.
  • Gul13
    Pimpinellan skrev 2009-07-27 19:30:34 följande:
    Vi kan inte ha hund eller katt och våra får har inte hjälpt hittills. Vet inte _vad_ djuren ska åstadkomma/göra egentligen heller... Chokladen har jag hört förr,men det ska tydligen vara mörk choklad.
    Fåren ska du inte lita på. Vi har 79 stycken och det har inte hjälpt ett jävla dugg ... Men de får vi i allafall dräktiga ... fast de är väl avslappnade på rätt ställe kan jag tro!
  • Gul13
    Pimpinellan skrev 2009-07-27 19:36:11 följande:
    Du får hålla koll på var och hur de slappnar av och göra samma sak! Helt OT,men visst är får och lamm avslappnande f.ö i alla fall? Älskar dem! Flera av våra _tror_ att de är hundar för de är jättekelsna.
    Haha ja det är dom. Vi kelar kanske inte hjärna med baggarna ... men våra tackor är väldigt trevliga och kelna.

Vi ska betäcka nu i augusti och då ska jag tälta ute i fårhuset så jag ser hur de bär sig åt och kan få lite tips ...
  • Gul13
    Prisssan skrev 2009-07-27 19:38:57 följande:
    Men om får är så avslappnande..tror ni man kan köpa ett par och ha i sovrummet då? Det kanske smittar.
    Kan inte du prova ... får låna mina gratis ... och så berätta hur det gick ...
  • Gul13
    4everwe2 skrev 2009-07-27 19:41:43 följande:
    Hoppas du delar med dig av tipsen här då
    Å yeees ... I promise. Fast ... jag har sett baggarnas teknik innan och det är över innan en gris hinner blinka. Det är verkligen så snabbis fick ett ansikte liksom ...
Svar på tråden "Så här blir du gravid!"