• Fru sjöström

Varför är så många tjejer ihop med idioter??

När man läser här så handlar det mesta om dåliga förhållanden, tjejer som får stå ut med hemska grejer som deras killar utsätter dem för. Varför är så många ihop med dessa idioter och dessutom stannar kvar hos dom i dessa sjuka förhållanden???
    Kan någon förklara varför tjejer stannar kvar i dessa förhållanden?
    Tycker bara det är så synd om alla dessa tjejer, sånt slöseri med liv!!

• Svar på tråden Varför är så många tjejer ihop med idioter??
  • mia1980

Danbala: Du har säkert rätt men man måste ju som tjej även kunna se var det är på väg. Jag lyckades med det. Tjejen efter mig gjorde det inte i tid utan hamnade på intensiven...

• puss

urs vad många sorgliga hitorier det finns
    *blä*

• Danbala

Tillägg, kom på att jag inte var klar:

Det var en typisk "Min pojkvän är sämst!" "Nähä, min är sämre!" och sa man "Men gör slut och hitta någon bättre då." så blev de skitsura och sådär "Men jag ÄLSKAR ju honom!"

Jaja. Jag har väl glidit mer än bara lite OT nu. Förlåt, TS!

• Fru sjöström

Det som är konstigt är ju att alla tjejer som skriver om sina elaka killar/sambos vet ju att dom blir behandlade helt fel men ändå så undrar dom vad alla andra tycker.

• Danbala

SuperMia1980:

Det är klart man måste, men uppenbarligen fungerar inte de antennerna tillräckligt bra hos en massa människor. (Gäller ju killar också.) Så då är ju frågan, som sagt: Varför fungerar det inte för alla?

• Krodan

För att alla vet inte hur dte ska vara. Alla vet faktiskt inte att det är fel, endel tror att det är normalt!

• mia1980

puss: den var väll onödig. Tjejer som mår dåligt är också människor.... Kan må sämre av sånt...

• puss

supermia, jag vänder mig såklart inte till de tjejer som mår dåligt!
    det har jag försökt förklara.

• Danbala

Fru sjöström:
    Ja, det är intressant det där. En del fattar nog verkligen inte vad det är de just skrivit. Alltså, kanske logiskt, men kan inte ta till sig vad det är som händer.

Ibland skulle det säkert räcka att svara:
    "Du. Tänk dig att det är trettio år från nu. Du läser det här inlägget du just har skrivit. Du får veta att det är din egen dotter som har det som det står i texten. Vad skulle du råda henne att göra i så fall?"
    eller något sådant, just för det där "OK, just nu är du själv så djupt nere i skiten att du inte ser att du är värd bättre, men med lite perspektiv..."

Svar på tråden Varför är så många tjejer ihop med idioter??