• Fru sjöström

Varför är så många tjejer ihop med idioter??

När man läser här så handlar det mesta om dåliga förhållanden, tjejer som får stå ut med hemska grejer som deras killar utsätter dem för. Varför är så många ihop med dessa idioter och dessutom stannar kvar hos dom i dessa sjuka förhållanden???
    Kan någon förklara varför tjejer stannar kvar i dessa förhållanden?
    Tycker bara det är så synd om alla dessa tjejer, sånt slöseri med liv!!

• Svar på tråden Varför är så många tjejer ihop med idioter??
  • Krodan

Puss: JA man kan ju inte säga att du stärker dreas självförtroende. Och kan man ite hjälpa kanske man inte ska trycka ner iallafall?

Men jag fattar vad ni menar, men endle tror jag bara har gjort det till en sport att gnälla så mycket som möjligt om sin kille. Det är som det enda de har att prata om. Men dte är ju inte dem det är synd om, utan om dem som blir förtryckta.

• puss

supermia, läs hela tråden. där står min åsikt.

• Jennie med ie

att inte ha alla hemma är ett uttryck som används för att man är mindre smart, eller rentav dum... Och allt för många som lever i dåliga förhållanden bl a för att de inte märkt varningssignalerna i tid får höra hur DUM man måste vara för att vara i den situationen. Men det handlar INTE om att vara mindre smart och jag tycker den kommentaren var oerhört kränkande. Fy.

Tassar ut igen....

• puss

smart med påhopp från folk som inte läst allt...?

• puss

alla tjejer som är i dåliga förhållanden är inte "utsatta" och "stackars".
    visst, många, men långt ifrån alla.

man är inte korkad bara för att man är tjej!
    men men, en del tjejer är klantar som ställt till det för sig!

• Jennie med ie

Varför utgå från att jag inte läst allt? jag har läst vartenda ord. Och vidhåller att det du skrev var oerhört kränkande, att påstå att man inte skulle ha dessa "tentakler" och inte kunnat känna av i tid oga att man är dum/osmart, det kallar jag för påhopp.

Tänk efter lite.

Sdjö.

• puss

så om man har alla tentakler, och känner av läget och vet hur det är....varför skulle man stanna då??
    är inte det direkt dumt?
    då är det väl bättre att tro att folk inte kan "känna av"...?

• Krodan

Måste trådarna alltid spåra ur?

Svar på tråden Varför är så många tjejer ihop med idioter??