Lamilla, du ar for go, som man sager i Goteborg!!!
Jag skulle aldrig kunna vara shrink, men jag skulle sjalv aldrig vilja hora att jag har gjort fel val av man i livet, sa da tycker jag inte att det ar min plats att tala om det for nagon annan!!!!
Bubbelubb, Du far det att lata sa enkelt att ga ifran ett daligt forhallande, men det kan det ju inte vara, for om det skulle vara latt sa skulle ju inte det finnas kassa forhallnden, eller hur????
Alla har vi nagot i livet som vi vet att det har borde jag inte gora, men man kan inte sluta, (for mig ar det att ata godis. Det later ju javligt trivialt, men med tanke pa att jag har gatt upp nastan 8 kilo det senaste aret sa kanske det inte ar sa trivialt anda!!!). Tank pa det du vet med dig att du borde andra pa dig sjalv med, och sa latsas du att det ar din man som ar det som bara inte gar att ta sig ifran. Kan du forsta da hur himla jobbigt det ar att bara ga ifran??? Att alska nagon ar ju jattestort, tank att saga att man skall sluta alska nagon, speciellt i ett liv da alla andra som man far karlek av har forsvunnit. Na, fy sa jobbigt. Jag ar sa otroligt imponerad over folk som har overkommit svarigheter vad det an ar for jag tror arligt talat inte att jag skulle klara av det, (jag kan ju inte ens sluta ata godis!!!! )