Anonym (En som vet) skrev 2005-08-14 18:01:22 följande:
Precis så var jag också, jag trodde på fullt allvar att jag fortfarande var stark.Jag sa ifrån, men samtidigt stannade jag ju. Har fortfarande svårt att förstå "mönstret", att det faktiskt stämmer hur mannen beteer sig och hur kvinnan reagerar mm.
Allt det du skriver, det är min värld också.Det är visserligen inte så länge sen jag kom ifrån min kille, en månad sen uppbrottet, men jag kämpade länge för att bryta mig loss, lite itaget.
Kommer aldrig glömma vad han gjort mot mig, och jag har verkligen lärt mig en rejäl läxa. Tror tyvärr att min nästa kille kommer att få betala för allting, för jag är en helt annan person nu. Har inte så mycket övers till killar över lag för tillfället, och det finns inte en chans i helvete att jag någonsin kommer att lita på någon av dom igen.
Jag vill inte vara sån, men jag gör allt jag kan för att inte hamna i samma situation igen.
älskar honom ff, men hatar honom för den personen han gjort mig till..
Ja tyvärr är det ju så, bra kvinnor hänger efter skithögar, när de blir dumpade är de trasiga och söker sig till någon snäll idiot som kan vårda dem friska igen. När de känner sig starka igen dumpar de toffeln och söker sig en ny asshole.
Vet inte hur många ggr jag sett detta hända, bra män som blir bedragna och dumpade, skithögar som har drösvis med tjejer efter sig.
Den fråga jag ställer mig är, gör vi verkligen våra söner en tjänst genom att lära dem vara snälla?