desiderata och en som vet, det ar sa intressant att lasa era inlagg.
Desiderata, jag tycker det ar bra att du forklarar att du var tillsammans med vad som i dina vanners ogon verkade vara varsta catchet, for jag tror att de flesta tror att man som ar grymma ar arbetslosa, loosers som bara sitter och vill fa hela varlden att ma lika daligt som de sjalva mar. Det dar manipulativa finns hos alla tror jag. Beroende pa hur ens hjarna ar uppbyggd och hur ens liv har varit tidigare i livet sa blir det kortslutning.
Ni borde komma och hanga med mina kompisar, for vi ar alldeles for upptagna med att diskutera Johnny Depp, (so delicious), och choklad, (even more delicious), for att overhuvud taget snacka om karlek och man i allmanhet. Nagon gang i bland sager nagon av mina singla kompisar att de onskar att de kunde hitta en bra man, men det ar inga av de som har man som sitter och mar daligt, (sa vitt jag vet i alla fall!!).
Det kanns som att det ar en ratt sa svensk foreteelse faktiskt. Hela livet cirkulerar runt det dar forhallandet som inleds efter en vecka, och sedan flyttar man ihop efter tva, for att forlova sig i tredje!!! Nog for att dating kanske verkar konstigt, men far ju faktiskt lite tid pa sig att lara kanna manniskor pa det sattet, och man far tid for sig sjalv med!!!! Sa ut i varlden och dejta tjejer!!!! Det kanns som ni har haft nog av grodor, don't you think????