Written Fiction skrev 2009-04-09 16:52:58 följande:
Känner mig som en satmara idag... Åter igen får jag säga hejdå till en massa föräldrar jag lärt känna. Återigen är vi kvar, och dom åker hem. Jag är jätteglad för deras skull, men sedan äter jag upp mig själv innifrån. Vill absolut inte att dom ska ha dåligt samvete, för det sa jag till dem när dom nämnde det. Men jag är så trött på att "bli kvar" ett par åkte häromdagen, ett par idag, och ett par imorgon...Har varit sjukhusboende sedan 10:e jan. Nu orkar jag snart inte mer :( Det närmsta vi är hemgång är en liten permis vi ska ha på lördag...
Känner igen mig, har bott på sjukhus i över 4 månader.
trim skrev 2009-04-13 19:40:10 följande:
Vår pojke på snart 2 år korrigerat har också BPD, men det är inte så mycket vi märker av i vardagen. Det är när han är förkyld som han behöver inhalera, ungefär som förkylningsastma. De har sagt att han inte kommer bli elitidrottare i konditionssport, men hur mycket han kommer märka av det vid vanlig motion återstår att se när han blir lite äldre. Med detta ville jag bara skriva att BPD kan man ha väldigt många olika grader av, och det behöver inte vara något större bekymmer. Hoppas det går bra för er. Såg på din sida att ni varit på sjukhus väldigt länge, och håller tummarna för att ni snart får åka hem. Vet hur himla jobbig tid det är, vi var på neo 4,5 månader och gick hem med syrgas och sond. Men livet går vidare, och det blir bättre....lovar!
Det tror jag med, men det är lite jobbigt, men det får gå