• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • TyskMamma

ja lite. Men bara för att jag själv gärna en dag skulle vilja bli mormor och farmor till egna biologiska barnbarn men det är ju bara en egoistisk tanke för egen del=) Rent generellt spelar det ingen roll för mig om mina barn lever ihop med en man eller en kvinna. Mina barns sexliv angår mig inte=)

• Twixie

Det jag önskar mig åt mina barn är att de hittar någon de älskar och blir älskade tillbaka - sedan vem det är har jag inte med att göra. Bara om det är ett starkt ohälsosamt förhållande skulle jag lägga mig i (att någon skadar den andre eller om någon av dem mår uppenbart dålig av/i förhållandet).

(¯`°?.¸ ღ Melvin ღ¸.?°´¯) ♥ (¯`°?.¸ ღ Malte ღ¸.?°´¯)
  • Raka Pungen

Ja. Det vore fruktansvärt om mitt barn blev pedofil. Och rätt hemskt också om han/hon blev nekrofil eller tände på djur.

Om det står mellan homo/bi/heterosexualitet så tror jag mitt barns liv skulle vara lättast om han/hon var heterosexuell, eftersom det tyvärr fortfarande sker diskriminering av homosexuella. Men huvudsaken är att mitt barn blir älskat (av fler än mig och pappan) och att han/hon är lycklig, så på det viset spelar det ingen roll.

• dio

Jag svarade ja, mycket.

Jag bryr mig inte alls om mitt barn blir homo/bi/hetero/transsexuell eller något annat som inte skadar dem själva eller andra.

men skulle mitt barn däremot bli pedofil, näckrofil, agrofil eller nåt annat med fil (förutom nendrofil ) som skadar andra då skulle jag jag bli bedrövad.

• Funkyiore

Absolut inte. Önskar däremot att hon blir/är homosexuell, vore rätt åt hennes homofobiska pappa ("bitterfitta" mot exet, jag? näääää)

Våren är alldeles för långt bort
  • mjukisvicki

bryr mig inte ett dugg så länge han är lycklig

• M C

Ja det spelar stor roll för mig. Inte för honom, han är säkert glad iallafall. Men jag vill ha barnbarn!!! Jo, jag fattar att det finns sätt ändå, men hallå! Risken att en homokille skaffar barn är NOLL!!!

Det förändrar inte min kärlek till honom på nåt sätt, men det spelar stor roll för mig. Jag vill ha MASSOR av barnbarn!

• dio

M C skrev 2008-12-11 17:14:03 följande:

Ja det spelar stor roll för mig. Inte för honom, han är säkert glad iallafall. Men jag vill ha barnbarn!!! Jo, jag fattar att det finns sätt ändå, men hallå! Risken att en homokille skaffar barn är NOLL!!! Det förändrar inte min kärlek till honom på nåt sätt, men det spelar stor roll för mig. Jag vill ha MASSOR av barnbarn!
    Men bara för att man är homo betyder det ju inte att man inte har längtan efter barn
  • jayne doe

Nope. Homosexuell, heterosexuell, intersexuell, transexuell, det spelar ingen roll.
    Och man kan få barnbarn ändå.

Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?