• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • Yollis
    lövet2 skrev 2008-12-11 18:44:23 följande:
    Ja, det gör det.
    varför?
    ♥ Örsundsbro MALF ♥ Tuva 3/6 - 06 ♥ UJberoende ♥ nogg.se/tuva
  • En lyckans tår i månens sken

Nej, det spelar ingen roll.

• danitra

Jo, det spelar roll.

Jag föredrar att min barn är hetrosexuellt, inte för att jag har något emot andra sexualiteter utan för att jag vet hur tufft det ofta är om man inte är hetro.
    danitra.blogg.se - läs den, den är skitbra!
  • sandyrosa

danitra skrev 2008-12-11 18:45:51 följande:

Jag föredrar att min barn är hetrosexuellt, inte för att jag har något emot andra sexualiteter utan för att jag vet hur tufft det ofta är om man inte är hetro.
    Med den inställningen befarar jag att man utgår ifrån att barnet är heterosexuellt. Men jag kan ha fel...
  • Yollis
    lövet2 skrev 2008-12-11 18:45:46 följande:
    Varför inte?
    jag var bara nyfiken på om du hade något som låg bakom din åsikt?
    ♥ Örsundsbro MALF ♥ Tuva 3/6 - 06 ♥ UJberoende ♥ nogg.se/tuva
  • danitra
    sandyrosa skrev 2008-12-11 18:57:42 följande:
    danitra skrev 2008-12-11 18:45:51 följande: Med den inställningen befarar jag att man utgår ifrån att barnet är heterosexuellt. Men jag kan ha fel...
    Eftersom majoriteten är hetrosexuella så ser jag inget fel i att man utgår från att ens barn är det också. Däremot så är jag helt öppen inför tanken på att mitt barn skulle vara homo-, bi- eller transsexuell. Men jag kommer inte utgå ifrån det.
    danitra.blogg.se - läs den, den är skitbra!
  • CeeJay

Nej för mig spelar det verkligen ingen roll, helt ärligt. Jag skiter fullständigt i om de blir gay eller bi eller hetro - så länge de är lyckliga och behandlar sig själva och andra med respekt så är jag "nöjd"

Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?