• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • MammaLillfis

Nej det spelar verkligen ingen roll, önskar bara att han ska må bra och vara lycklig För mig är han ju min älskade son oavsett.

• yodi

så länge dom är lyckliga så får dom älska vilken mäniska dom vill.
    för min del så bryr jag mig betydligt mer om hur deras framtida partners behandlar dom än vilket kön partnern har.

sen bara för att ens barn är homosexuellt så inebär det inte rent automatiskt att man inte får barnbarn, och om barnet är hetrosexuellt så är det ingen garanti för att det väljer att skaffa barn.

• sandyrosa

Danitra

Förstår fortfarande inte SYFTET med att utgå ifrån att barnet är heterosexuellt? Är väl bara att förhålla sig neutralt. Fast å andra sidan så skulle inte jag tala om zoofili med mina barn, trots att jag tycker det är ok. Alla är vi hycklare, vissa mer än andra... (Inte riktat till dig!)

• sandyrosa

yodi skrev 2008-12-11 20:28:00 följande:

sen bara för att ens barn är homosexuellt så inebär det inte rent automatiskt att man inte får barnbarn, och om barnet är hetrosexuellt så är det ingen garanti för att det väljer att skaffa barn.
    Nä, jag undrar hur folk tänker faktiskt...
  • Raka Pungen

sandyrosa skrev 2008-12-11 20:29:51 följande:

Danitra Förstår fortfarande inte SYFTET med att utgå ifrån att barnet är heterosexuellt? Är väl bara att förhålla sig neutralt. Fast å andra sidan så skulle inte jag tala om zoofili med mina barn, trots att jag tycker det är ok. Alla är vi hycklare, vissa mer än andra... (Inte riktat till dig!)
    Man utgår väl från normen? Normen är att vara heterosexuell eftersom majoriteten är det (eller lever som det iallafall).

Observera att jag inte menar att homosexualitet är onormalt, men det avviker från normen oavsett vad man tycker.
  • sandyrosa

Free Spirit skrev 2008-12-11 20:19:12 följande:

Ja absolutt spiller det noen rolle for meg..Så nei jeg håper at mine barn aldri forblir annet en hetrofil.Lykklig blir dei når dei er hva dei er skapt itl å være. Alt annet er bedrag!!!(Vet det!! Dette er klar tale på sin TS, siden du frågar så får du svar)
    Om de nu ändå blir homosexuella och lever ut sin homosexualitet (som det så fint heter), hur reagerar du då? *Jättenyfiken*
  • danitra
    sandyrosa skrev 2008-12-11 20:29:51 följande:
    Danitra Förstår fortfarande inte SYFTET med att utgå ifrån att barnet är heterosexuellt? Är väl bara att förhålla sig neutralt. Fast å andra sidan så skulle inte jag tala om zoofili med mina barn, trots att jag tycker det är ok. Alla är vi hycklare, vissa mer än andra... (Inte riktat till dig!)
    Jag bara göra det. Sannolikheten är ändå störst för att han bli just hetro. Men det betyder inte att han påverkas nämnvärt av att det är min utgångspunkt.
    danitra.blogg.se - läs den, den är skitbra!
  • Free Spirit
    sandyrosa skrev 2008-12-11 20:33:42 följande:
    Free Spirit skrev 2008-12-11 20:19:12 följande: Om de nu ändå blir homosexuella och lever ut sin homosexualitet (som det så fint heter), hur reagerar du då? *Jättenyfiken*
    *Jeg driver ut homosexualliten*

Om det skulle være så..så skulle jeg inte elske dem mindre for det om..men skulle inte være lykkelig for deres skyld. Hur kunne jeg? (om du forstår hur jeg mener?)
  • sandyrosa

Free Spirit skrev 2008-12-11 20:41:25 följande:

*Jeg driver ut homosexualliten*
  • sandyrosa

Free Spirit skrev 2008-12-11 20:41:25 följande:

Om det skulle være så..så skulle jeg inte elske dem mindre for det om..men skulle inte være lykkelig for deres skyld. Hur kunne jeg? (om du forstår hur jeg mener?)
    Om de skaffade familj, skulle du umgås med barnbarn och dina barns partner?
Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?