• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • sandyrosa

TyskMamma skrev 2008-12-11 16:12:57 följande:

ja lite. Men bara för att jag själv gärna en dag skulle vilja bli mormor och farmor till egna biologiska barnbarn men det är ju bara en egoistisk tanke för egen del=)
    Hur kan det komma sig att detta argument lever kvar? Många homosexuella har biologiska barn och många heterofiler har adopterade barn. Sexualiteten är inte av betydelse.
  • Kinne79

dio skrev 2008-12-11 17:15:00 följande:

M C skrev 2008-12-11 17:14:03 följande:
    Men bara för att man är homo betyder det ju inte att man inte har längtan efter barn
    Och att få barn som är hetero är ju inte heller någon garanti till barnbarn.
  • sandyrosa

Ja det spelar stor roll för mig. Inte för honom, han är säkert glad iallafall. Men jag vill ha barnbarn!!! Jo, jag fattar att det finns sätt ändå, men hallå! Risken att en homokille skaffar barn är NOLL!!!
    Dumheter, antalet barn med två pappor ökar hela tiden. Finns ingen koppling mellan sexualitet och barnlängtan vettu.
  • sandyrosa

dio skrev 2008-12-11 17:15:00 följande:

Men bara för att man är homo betyder det ju inte att man inte har längtan efter barn
    Just det! Och det betyder heller inte att man låter bli att skaffa några.
  • sandyrosa

För att svara ts så nej, sexualitet är egalt så länge den inte skadar andra.

• Yollis

inte ett skit så länge det är något av följande:
    homosexuell, bisexuell, heterosexuell, assexuell

♥ Örsundsbro MALF ♥ Tuva 3/6 - 06 ♥ UJberoende ♥ nogg.se/tuva
  • Yollis

för transa går väl inte om man redan är tjej? ja det skulle vara efter ett könsbyte då...
    är oxå ok.

♥ Örsundsbro MALF ♥ Tuva 3/6 - 06 ♥ UJberoende ♥ nogg.se/tuva
  • Pormoicheia

Nejj det skulle inte spela någon som helst roll.

It's the end of the world as we know it, and I feel fine
Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?