• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • lyckligmamma

ett gaypar, minimal eller noll chans att adoptera

• Miss E

Mig spelar det ingen roll vilken läggning mitt barn/mina barn kommer att få, jag kommer älska dom som bara en mamma kan göra ivf. Skrattande

(¯`°?.¸ ღ♥ v.35! Jag Väntar En Liten POJKE!♥ღ ¸.?°´¯)
  • Takhiza

Absolut inte.

lyckligmamma skrev 2008-12-11 12:01:52 följande:
    ett gaypar, minimal eller noll chans att adoptera
  • lejone

lyckligmamma skrev 2008-12-11 12:01:18 följande:

lejone skrev 2008-12-11 11:59:33 följande:
    de jag känner som e gay vill gärna ha barn.... men de vill inte ha sex med en tjej
    Skrev jag det någonstans?
  • lyckligmamma

det är därför jag helst vill att dottern ska vara hetero, det kan vara svårare att vara homo, eftersom det fortfarande finns dömande och inskränkta människor. vara normal, kunna berätta om sin partner man har, hålla handen på stan utan att bli utittad

• lyckligmamma

lejone skrev 2008-12-11 12:03:18 följande:

lyckligmamma skrev 2008-12-11 12:01:18 följande:
    Skrev jag det någonstans?
    läs mellan raderna va
  • Takhiza

Men allt det där kan hända dig om du är överviktig, har mycket tattueringa eller piercingar, en annorlunda frisyr/hårfärg. Varför skämmas? Vem bryr sig om vad ANDRA tycker?

lyckligmamma skrev 2008-12-11 12:03:32 följande:
    det är därför jag helst vill att dottern ska vara hetero, det kan vara svårare att vara homo, eftersom det fortfarande finns dömande och inskränkta människor. vara normal, kunna berätta om sin partner man har, hålla handen på stan utan att bli utittad
  • lyckligmamma

Takhiza skrev 2008-12-11 12:04:37 följande:

Men allt det där kan hända dig om du är överviktig, har mycket tattueringa eller piercingar, en annorlunda frisyr/hårfärg. Varför skämmas? Vem bryr sig om vad ANDRA tycker?
    skämmas menar jag nog inte. det kan vara väldigt jobbigt att måste dölja sina känslor offentligt. mÅnga gaykillar blir nedslagna ok. det finns sjuka typer som inte tål sånt
  • lejone

Det kommer alltid att finnas dömande och inskränkta människor.
    Barn och vuxna blir mobbade och trakasserade och har det svårt för annat med. Men jag skulle inte tycka att det var svårare med ett rödhårigt, glasögonprytt eller långt barn heller..

Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?