• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • Fru Engman

Nej verkligen inte!!!
    Jag älskar mina barn oavsett vem dom väljer att älska!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Saga&Sixten (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • MyggaMygg

Nej aboslut inte och som vssa tror att folk av samma kön inte kan skafa barn är ju fel. Går ju adopter osv.

Bar mina barn är lyckliga så gör det inte oss något för är våra barn lyckliga blir vi lyckliga för deras skull.

• Sencha
    Leather Cravat skrev 2008-12-11 10:00:50 följande:
    Ja, jag lär bli besviken om han blir bi eller homo, men tänker ju inte direkt kasta ut honom för det.
    På vilket sätt/varför blir du besviken?
  • firewalkwithme

Nej det skulle absolut inte spela någon roll. Skulle inte ens fundera över det.

• fruis

Det spelar en viss roll eftersom jag inte vill att mitt barn ska bli diskriminerat.

• Eisa
    fruis skrev 2008-12-11 10:03:53 följande:
    Det spelar en viss roll eftersom jag inte vill att mitt barn ska bli diskriminerat.
    Hur då diskriminerat menar du?
  • Tola

Nej!

min mamma har alltid sagt att för henne skulle det inte spela ngn roll ifall jag eller min bror varit homosexuell, endast lite tråkigt att inte få barnbarn! MEN nu finns det ju massa saäät att skaffa barn på även om man är två av samma kön! (nu har hon 5 barnbarn;))

• Xgirl83

Det spelar lite roll för mig eftersom man som homosexuell har det svårare i livet, under tonåren, om de vill ha barn, diskriminering osv. Men för min egen personliga del så bryr jag mig inte alls.

• fruis

Eisa skrev 2008-12-11 10:05:29 följande:

Hur då diskriminerat menar du?
    Homosexuella diskrimineras i samhället och det finns fortfarande mycket fördomar och hat mot dem. Av den anledningen hoppas jag att mina barn blir hetero eftersom jag inte önskar dem de svårigheter som är förknippade med homosexualitet i dagens samhälle.
  • Eisa
    fruis skrev 2008-12-11 10:07:38 följande:
    Eisa skrev 2008-12-11 10:05:29 följande: Homosexuella diskrimineras i samhället och det finns fortfarande mycket fördomar och hat mot dem. Av den anledningen hoppas jag att mina barn blir hetero eftersom jag inte önskar dem de svårigheter som är förknippade med homosexualitet i dagens samhälle.
    Ja, det blir ju bättre och bättre som tur är.
Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?