• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • Takhiza

Och varför ska man dölja dem bara för att man är gay?

lyckligmamma skrev 2008-12-11 12:06:15 följande:
    Takhiza skrev 2008-12-11 12:04:37 följande:
    skämmas menar jag nog inte. det kan vara väldigt jobbigt att måste dölja sina känslor offentligt. mÅnga gaykillar blir nedslagna ok. det finns sjuka typer som inte tål sånt
  • Nymne
    lyckligmamma skrev 2008-12-11 12:00:39 följande:
    Nymne skrev 2008-12-11 11:58:49 följande: man kan göra så att man har sex med en tjej kompis, eller låta henne bli gravid med spermier, men de är inte alltid man har så bra tjejkompisar
    Jag VET hur gay par kan göra. Jag har inte sagt någonstans att det är omöjligt.
    Men titta på statistiken så ser du att det är mycket mer sällan som manliga gay-par får barn. Slutdiskuterat om varför, det har inte med saken att göra, men tyvärr är det så.
    Cross that bridge when you get there!
  • lyckligmamma

Ni kanske aldrig har upplevt det där med att man måste gömma sig för omvärlden, rädda att bli påhoppade? Lesbiska kan visa känslor utan att folk bryr sig lika mkt som om det var gaykillar.

• lyckligmamma

Nymne skrev 2008-12-11 12:08:56 följande:

Jag VET hur gay par kan göra. Jag har inte sagt någonstans att det är omöjligt.Men titta på statistiken så ser du att det är mycket mer sällan som manliga gay-par får barn. Slutdiskuterat om varför, det har inte med saken att göra, men tyvärr är det så.
    jag höll ju med dig Det är nätan omöjligt att skaffa barn när man är gay
  • Takhiza

Skitsnack! Och det spelar ingen roll vilken sexuell läggning man har. De enda som sätter stopp för att man inte skulle visa upp sin kärlek är en själv! Folk kommer alltid vilja "hoppa på" de som är annorlunda, oavsett anledning.

lyckligmamma skrev 2008-12-11 12:08:59 följande:
    Ni kanske aldrig har upplevt det där med att man måste gömma sig för omvärlden, rädda att bli påhoppade? Lesbiska kan visa känslor utan att folk bryr sig lika mkt som om det var gaykillar.
  • lyckligmamma

Takhiza skrev 2008-12-11 12:11:20 följande:

Skitsnack! Och det spelar ingen roll vilken sexuell läggning man har. De enda som sätter stopp för att man inte skulle visa upp sin kärlek är en själv! Folk kommer alltid vilja "hoppa på" de som är annorlunda, oavsett anledning.
    säg det till min bror med då o alla hans killkompisar
  • lyckligmamma

I mmalmö är det väldigt vanligt att bögar blir påhoppade Det är inte så acceptabelt som man önskar att det var. människor förändras aldrig
  • lejone

lyckligmamma skrev 2008-12-11 12:08:59 följande:

JOdå jag vet hur det är. Jag var mobbad hela min uppväxt så jo jag vet precis hur det är.
    Det har varit alla "fel" på mig som folk valt att hitta. Glasögon, tjock och allt annat. Jag har blivit misshandlad och påhoppad och gömt mig hemma i flera år föratt slippa dessa människor.

Vissa människor väljer att leta fel på folk. Det är så enkelt det är.
  • lejone

Precis.
  • lyckligmamma

Ja men man behöver inte provocera mer kanske som att 2 kilalr grovhångla på stan. de värsta är rasisterna som ej gillar homo o de häller inte tyst

Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?