• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • amasonas

Nä det gör det inte! Min önskan är att de blir lyckliga med sina blivande partnersGlad

Maken därimot skulle nog behöva några psykologtimmar om alla våra söner visade sig vara homosexuella......

Jamie030405 Anton060524 Emil080406
  • peppigapia

spelar ingen roll, bara dom träffar en bra person och dom är lyckliga så kvittar det vilket....

• lejone

lyckligmamma skrev 2008-12-11 12:15:50 följande:

Ja men man behöver inte provocera mer kanske som att 2 kilalr grovhångla på stan. de värsta är rasisterna som ej gillar homo o de häller inte tyst
    Vaddå provocera?
    Det är ju inte hos de homosexuella felet ligger. Det är ju hos dessa inskränkta människorna som problemet är.
  • lyckligmamma

lyckligmamma skrev 2008-12-11 12:17:46 följande:

som sagt, fördomsfulla människor finns alltid. de har inte förändrats mkt idag
  • Ablan
    Svar på #86
    lyckligmamma skrev 2008-12-11 12:11:50 följande:
    Takhiza skrev 2008-12-11 12:11:20 följande: säg det till min bror med då o alla hans killkompisar
    vad menar du?
  • mrsbygg

spelar ingen roll alls! tycker bara det är löjligt att det finns folk som läger ner så mycket tid å tankar på hur dom ska göra om deras barn "blir" gay..

vad spelar det för roll? usch, löjligt..

• MajaLinnéa

Ja lite.
    Om min son blir homosexuell så kommer jag nog bli lite "orolig", eller hur man nu ska beskriva det, p.g.a alla fördomar som finns.

Och helt ärligt, så skulle jag (väldigt själviskt, jag vet!) nog inte kunna låta bli att undra om jag inte ska få några barnbarn... Jag VET att homosexuella kan skaffa barn, men det är ju inte lika enkelt som för ett hetero-par.

Men det viktigaste är såklart att min son är lycklig, och om han är det tillsammans med en man, så är det jättebra.

• Ablan
    Svar på #87
    lyckligmamma skrev 2008-12-11 12:12:43 följande:
    Takhiza skrev 2008-12-11 12:11:20 följande: I mmalmö är det väldigt vanligt att bögar blir påhoppade Det är inte så acceptabelt som man önskar att det var. människor förändras aldrig
    Usch det är fan förjävligt att det finns människor som är så inskränkta att de kan ge sig på andra människor bara för att de inte lever på det sättet som de tycker är rätt....
  • lyckligmamma

Som sagt, det är inte så lätt att vara homo Men om min dotter blir det, så får hon ju en massa gaykompisar o en morbror som är gay, så hon kommer att lära sig att inte bry sig ett skit om vad andra säger.

Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?