• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • Decnet

Jag håller med din sons pappa..

Inte fan skiter man ut en unge för att ens gener skall stanna där... Jag vill min grabb skall skita ut ungar i sin tur och bära efternamn och gener vidare och blir han bög ser jag till att jag skiter ut ett helt fotbollsslag för att peppra oddsen för gensarv ordentligt...

Det är vad JAG tycker..

• sandyrosa

Danitra

I fråga om sexualitet tycker jag gott man kan förhålla sig neutralt och berätta att allt är lika okej. Det måste väl ändå gynna barnet, oavsett om det är homo eller hetero.
    Tråkig jämförelse med sjukdom och död, så illa är det ändå inte att vara homosexuell.

• enola

Varför skulle det spela någon roll? Det enda som är viktigt är att de är lyckliga!

• danitra
    sandyrosa skrev 2008-12-11 20:08:15 följande:
    Danitra I fråga om sexualitet tycker jag gott man kan förhålla sig neutralt och berätta att allt är lika okej. Det måste väl ändå gynna barnet, oavsett om det är homo eller hetero. Tråkig jämförelse med sjukdom och död, så illa är det ändå inte att vara homosexuell.
    Ja, visst. Misstolka på bara.
    Jag likställde inte homosexualitet med sjukdom och dödsfall. Jag har många nära vänner som är homo- bi- eller transsexuella. Jag ser inte annorlunda på dom och deras liv än mina hetrosexuella vänner. 
    Och som jag skrev så kommer jag självklart berätta att det är OK med andra sexualiteter och det kommer inte ens vara någon stor grej. REdan nu går sonen hos en dagmamma som är lesbisk så han får lära sig att det inte är något konstigt att två kvinnor kan bo tillsammans. Jag frågar också nya bekantskaper om dom har någon pojk- ELLER flickvän eftersom jag vill klargöra att jag är öppen för att det kan vara på vilket sätt som. Och detta får min son också höra. 
    danitra.blogg.se - läs den, den är skitbra!
  • TyraPaloma

Nej det spelar ingen som helst roll.

• zazla

Nä för min del spelar det inte roll jag vill att mina barn ska få ett bra liv och vara tillsammans med någon de trivs med och älskar. Däremot så kan man nog inte undvika att oroa sig lite för hur folk kommer att bemöta dem. Fast jag tror jag hade oroat mig mer för det om jag hade söner ärligt talat. Homosexuella män får nog ta mer skit (ha-ha, jättekul) än homosexuella tjejer.

• Free Spirit

Ja absolutt spiller det noen rolle for meg..Så nei jeg håper at mine barn aldri forblir annet en hetrofil.

Lykklig blir dei når dei er hva dei er skapt itl å være. Alt annet er bedrag!!!

(Vet det!! Dette er klar tale på sin TS, siden du frågar så får du svar)

• J W

njae...
    Egentligen inte, men jag kommer nog behöva ett litet tag å vänja mig (om det inte är helt uppenbart redan från början)...

• Skehamn09

Helst vill jag ju att dom blir hetero. Det blir enklast för dom pågrund av fördomar och sånt som finns men skulle dom visa sig vara homosexuella så får man ju ta det då.....

• Kluvenflicka

Lite skrämmande är det dock att se att så många är emot det..men man märker ju tydligt var barnen får sina fördomar ifrån så att säga..

Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?