Inlägg från: Free Spirit |Visa alla inlägg
  • Free Spirit

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja absolutt spiller det noen rolle for meg..Så nei jeg håper at mine barn aldri forblir annet en hetrofil.

Lykklig blir dei når dei er hva dei er skapt itl å være. Alt annet er bedrag!!!

(Vet det!! Dette er klar tale på sin TS, siden du frågar så får du svar)

• Free Spirit
    sandyrosa skrev 2008-12-11 20:33:42 följande:
    Free Spirit skrev 2008-12-11 20:19:12 följande: Om de nu ändå blir homosexuella och lever ut sin homosexualitet (som det så fint heter), hur reagerar du då? *Jättenyfiken*
    *Jeg driver ut homosexualliten*

Om det skulle være så..så skulle jeg inte elske dem mindre for det om..men skulle inte være lykkelig for deres skyld. Hur kunne jeg? (om du forstår hur jeg mener?)
  • Free Spirit
    sandyrosa skrev 2008-12-11 20:46:24 följande:
    Free Spirit skrev 2008-12-11 20:41:25 följande: Om de skaffade familj, skulle du umgås med barnbarn och dina barns partner?
    Vet inte..
  • Free Spirit
    Raka Pungen skrev 2008-12-11 20:52:57 följande:
    SarahA skrev 2008-12-11 20:48:24 följande: Det avviker från normen, så såtillvida kan man ju kalla det onormalt, men inte i den betydelse man använder ordet "onormal" vanligtvis. Onaturligt blir homosexualitet inte, hur du än vänder och vrider på det. Det har förekommit i alla tider, förekommer både bland människor och djur.
    Det gjør det inte mer normalt for det om..
  • Free Spirit
    Kluvenflicka skrev 2008-12-11 20:56:44 följande:
    ett barn får lära sig att det finns en mamma och en pappa bara för att du tycker så..inte av sig själv..börja med att lära barn det rätta..dvs att det finns olika familjer osv..DEssutom behövs det inte en PAPPA för att få barn..men spermier och det är en stor skillnad..
    Ja en bør ABSOLUTT lære barna rett..

Et barn bør lære seg at det må en mamma og en pappa til for at det kan bli barn..uansett hur du ser det så MÅ det en mann og en kvinne til
  • Free Spirit
    Kluvenflicka skrev 2008-12-11 21:02:42 följande:
    Svar till freee spirit; FEL, det behövs inte en mamma och en pappa..det behövs ett ägg och spermier..en donator är ingen pappa osv eftersom den inte finns i barnets liv..
    Og hvor kommer egg og spermie frå?????

En mann og en kvinne..og desse er deres biologiske foreldre..det vet du sikkert!!
  • Free Spirit

Jo så klart det skulle spille noen rolle..

En vil jo helst ha et barn med normal mulighet til å få barn (når den tid kommer) tex.

• Free Spirit
    vampyria2 skrev 2009-01-10 16:51:15 följande:
    Hmm de flesta homosexuella har inga problem med att få barn
    Sa jeg noe om det?
    Jeg gjentar meg: En vil jo helst ha et barn med normal mulighet til å få barn.
  • Free Spirit
    Pallas skrev 2009-01-10 18:29:32 följande:
    Det är inte sexuella läggningar.
    Bare homofili som er en sexuell legning då?

Alt annet er noe som har komt på grunn av samfunnet og oppveksten?
  • Free Spirit

Hvor stor % tror du det er for at ens barn blir født med muligheter til inte å få barn på den måten en er skapt til?

• Free Spirit
    LindaJohansson81 skrev 2009-01-10 20:36:28 följande:
    Ja du det vet man inte, är du säker på att DE VILL ha egna barn? De kanske ser det som en större grej att hjälpa föräldralösa o fattiga barn?
    Har ingenting med saken å gjøre..normale barn er det vel dei fleste vil ha.

Fatter inte at en kan nekte for det..
Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?