• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • VulgusProfanum

Nope inte ett smack kan jag ärligt meddela.
    Huvudsaken för mig är att mina barn är lyckliga och att de hittar en kärleksfull partner. Det är A och O för mig.

Don´t pee on my leg and tell me it´s raining
  • Eisa
    VulgusProfanum skrev 2008-12-11 09:53:47 följande:
    Nope inte ett smack kan jag ärligt meddela.Huvudsaken för mig är att mina barn är lyckliga och att de hittar en kärleksfull partner. Det är A och O för mig.
  • elektra1

ja om man fick välja så skulle han ju skaffa en tjej när han blir stor.
    Blir lättare med barn och så då.

Men det är inte viktigast här i världen. Det får bli som det blir.

• zera

tycker att det är tragiskt att se att hälften av dom som röstat faktiskt tycker att det har betydelse

• Majblomma12

Ja, lite. Jag har nämligen vänner som vid upprepade tillfällen berättat hur frustrerande och jobbigt de emellanåt har haft det, och har det, just genom att de är homosexuella. Utöver att han skulle få det kämpigare har jag inga som helst invändningar. Så länge han blir lycklig och älskad är jag lycklig.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Pernilla75

Så länge mitt barn mår bra så skiter jag fullständigt i ifall hon/han gillar killar, tjejer eller båda delarna.

• Nadjis

Nej absolut inte. Kärlek som kärlek, jag tänker inte bestämma vilket kön det ska vara på de som mina barn ligger med. Så länge de är lyckliga så mår jag bra.

• Leather Cravat

Ja, jag lär bli besviken om han blir bi eller homo, men tänker ju inte direkt kasta ut honom för det.

• killenkott

INGEN betydelse alls,däremot om han är olycklig,DET spelar stor roll.

Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?