• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • Takhiza

KOmmer själv ifrån Skåne och har min bästa vän boendes i Malmös om är bög. Ingen har hoppat på honom eller hans pojkvän. Jag tror det har mycket med inställning att göra med.

lyckligmamma skrev 2008-12-11 12:12:43 följande:
    Takhiza skrev 2008-12-11 12:11:20 följande:
    I mmalmö är det väldigt vanligt att bögar blir påhoppade Det är inte så acceptabelt som man önskar att det var. människor förändras aldrig
  • lyckligmamma

Takhiza skrev 2008-12-11 12:22:41 följande:

KOmmer själv ifrån Skåne och har min bästa vän boendes i Malmös om är bög. Ingen har hoppat på honom eller hans pojkvän. Jag tror det har mycket med inställning att göra med.
    Han är också från malmö.
  • Takhiza

Ja precis vem fan har inte det. Jag hade glasögon och var synthare... Snacka att alla ville slå ner mig heh, men jag låter inte de stoppa mig och jag hoppas att min son vågar följa SIN väg med, vad den än må vara.

lejone skrev 2008-12-11 12:13:42 följande:
    lyckligmamma skrev 2008-12-11 12:08:59 följande:
    JOdå jag vet hur det är. Jag var mobbad hela min uppväxt så jo jag vet precis hur det är. Det har varit alla "fel" på mig som folk valt att hitta. Glasögon, tjock och allt annat. Jag har blivit misshandlad och påhoppad och gömt mig hemma i flera år föratt slippa dessa människor. Vissa människor väljer att leta fel på folk. Det är så enkelt det är.
  • Takhiza

Jo jag vet, du skrev ju det

lyckligmamma skrev 2008-12-11 12:23:52 följande:
    Takhiza skrev 2008-12-11 12:22:41 följande:
    Han är också från malmö.
  • lyckligmamma

vi bodde i landskrona som små, sen flyttade jag upp, han bodde i malmö några år sen flyttade han med.
    Och ja han tyckte inte det var riktigt att visa sig öppen där i malmö, men han var väl osäker på känslor han med. Han har inte öppnat sig så mkt.

• lyckligmamma

Jag tror att det kan vara svårt att bli accepterad i skolan, men när de blir vuxnare så förändras människor. man lär sig att acceptera och förstå mer. MiN MAmma ringde till bris när han berättade, hon trodde att de var fel på honom Hon visste inte vad homo var, hone från vietnamn. Hans tjejkompisar har alltid vetat om hans läggning, men han har inte berättat det för nån av sina killkompisr. Hans tjejkompisar tyckte de var kul, de ville pussas o kyssa honom när de festade o drack lite, var väl nyfikna, de visste ju att han inte hade känslor för tjejer så de var komoisak.

• Takhiza

Min personliga åsikt är tyvärr att det är FÅ som ändrar uppfattning från tonåring till vuxen. Tyvärr. Mobbing etc är precis lika utbrett bland vuxna som bland tonåringar.. De syns bara inte lika mycket då vuxna mer är sorten som snackar skit och går bakom ryggen medans tonåringar i regel är lite mer rätt fram, även om många av tonåringarna (speciellt tjejer!) tisslar och tasslar med.

lyckligmamma skrev 2008-12-11 12:29:00 följande:
    Jag tror att det kan vara svårt att bli accepterad i skolan, men när de blir vuxnare så förändras människor. man lär sig att acceptera och förstå mer. MiN MAmma ringde till bris när han berättade, hon trodde att de var fel på honom Hon visste inte vad homo var, hone från vietnamn. Hans tjejkompisar har alltid vetat om hans läggning, men han har inte berättat det för nån av sina killkompisr. Hans tjejkompisar tyckte de var kul, de ville pussas o kyssa honom när de festade o drack lite, var väl nyfikna, de visste ju att han inte hade känslor för tjejer så de var komoisak.
  • lyckligmamma

Takhiza skrev 2008-12-11 12:32:47 följande:

Min personliga åsikt är tyvärr att det är FÅ som ändrar uppfattning från tonåring till vuxen. Tyvärr. Mobbing etc är precis lika utbrett bland vuxna som bland tonåringar.. De syns bara inte lika mycket då vuxna mer är sorten som snackar skit och går bakom ryggen medans tonåringar i regel är lite mer rätt fram, även om många av tonåringarna (speciellt tjejer!) tisslar och tasslar med.
    Människor är väl som de är...
    Men efter att ha läst och hans kompisar själva har fått hot på sig, när de hållt händerna på stan, främst av rassister, så har de slutat visa känslor öppet. Malmö är en ganska kriminel stad. fAKTISKT är sthlm bättre. där bryr sig inte folk om andra
  • amomentlikethis

Ja, lite. men det är inget jag kommer bry mig om i alla fall.
    Hade bara varit roligt med barnbarn! (fast nu för tiden går det att ordna ändå, jag vet, men biologiska menar jag).

Kan vara lite svårt för sonen att skaffa barn med en kille, men min tös har lättare att skaffa barn som homo. Insemination finns ju.

Men det är upp till dom när dom blir äldre!

www.sweetandsexy.blogg.se/ Mamma åt Tim 061208 & Isabelle 081010
  • Zamorak

Nix, sexlivet för mina söner rör inte mig i ryggen så länge ingen blir skadad

Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?