• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • lyckligmamma

mooogn skrev 2008-12-11 11:45:55 följande:

Jag är gift, men jag är inte homo och inte hetero. Hört talas om bisexualitet??
    hehe oki oki
    jag trodde du var homo bara

Näää men vet många som tycker det är jobbigt att vara homo så
  • Jordgubbssmak

Inte hetro kan ju ox¨å betyda bi? eller?

lyckligmamma skrev 2008-12-11 11:45:02 följande:
    mooogn skrev 2008-12-11 11:44:10 följande:
    ok. såg bara bröllopsbilder på dig, är de inte du som gifter dig med en kille????
  • Jordgubbssmak

AH! såg att du redan svarat! sorry

Jordgubbssmak skrev 2008-12-11 11:47:24 följande:
    Inte hetro kan ju ox¨å betyda bi? eller?
  • lejone

mooogn skrev 2008-12-11 11:42:09 följande:

Du kan få det svårare för att du är lång, kort, tjock, spinkig, rödhårig, har missbrukande föräldrar, är tonåring i största allmänhet, har social fobi, är mörkhyad, är kvinna/man o.s.v. o.s.v.
    Jag vill lyfta fram det här inlägget.
    Håller med och min inställning är: gör det inte svårare än vad det är.
  • justina83

nej. verkligen inte. jag önskar mina barn att få uppleva samma kärlek som jag själv har fått turen att göra. helt enkellt.

• pucken

för mig spelar det ingen som helst roll. så länge han hittar någon han älskar och är lycklig med, så är det skit samma vilket kön den personen har. jag vill bara att han ska ha det bra och vara lycklig

• mooogn
    lyckligmamma skrev 2008-12-11 11:46:59 följande:
    mooogn skrev 2008-12-11 11:45:55 följande: hehe oki oki jag trodde du var homo bara Näää men vet många som tycker det är jobbigt att vara homo så
    lejone skrev 2008-12-11 11:48:23 följande:
    mooogn skrev 2008-12-11 11:42:09 följande: Jag vill lyfta fram det här inlägget.Håller med och min inställning är: gör det inte svårare än vad det är.
    Tack!
  • mirakelmamma

Kunde inte sagt det bättre själv!

lejone skrev 2008-12-11 11:43:20 följande:
    Mitt barn är mitt älskade barn oavsett. Kärlek är alltid kärlek oavsett kön.
Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?