• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • lyckligmamma

mooogn skrev 2008-12-11 11:36:52 följande:

Nej. Hur ska jag kunna tycka att det spelar någon roll när jag inte själv är hetero?
    men man kan ju få det svårare om man är homo
  • Piaf

Nä det är ingenting jag skulle göra en grej av.

Tankar som hur deras framtid kommer bli, om fördomar som finns, familjeskapandet etc hade såklart slagit mig, men å andra sidan så kommer det ju annat ändå, i allas avåra liv menar jag....

• mooogn
    lyckligmamma skrev 2008-12-11 11:37:30 följande:
    mooogn skrev 2008-12-11 11:36:52 följande: men man kan ju få det svårare om man är homo
    Du kan få det svårare för att du är lång, kort, tjock, spinkig, rödhårig, har missbrukande föräldrar, är tonåring i största allmänhet, har social fobi, är mörkhyad, är kvinna/man o.s.v. o.s.v.
  • lyckligmamma

mooogn skrev 2008-12-11 11:42:09 följande:

Du kan få det svårare för att du är lång, kort, tjock, spinkig, rödhårig, har missbrukande föräldrar, är tonåring i största allmänhet, har social fobi, är mörkhyad, är kvinna/man o.s.v. o.s.v.
    är du homo, men du är gift med en kille????
  • lejone

Mitt barn är mitt älskade barn oavsett.
    Kärlek är alltid kärlek oavsett kön.

• mooogn
    lyckligmamma skrev 2008-12-11 11:42:38 följande:
    mooogn skrev 2008-12-11 11:42:09 följande: är du homo, men du är gift med en kille????
    Nej, men jag är inte hetero
  • Takhiza

Kunde inte sagt de bättre själv

lejone skrev 2008-12-11 11:43:20 följande:
    Mitt barn är mitt älskade barn oavsett. Kärlek är alltid kärlek oavsett kön.
  • lyckligmamma

mooogn skrev 2008-12-11 11:44:10 följande:

Nej, men jag är inte hetero
    ok. såg bara bröllopsbilder på dig, är de inte du som gifter dig med en kille????
  • Jordgubbssmak

Jag svara ja,lite. Inte för MIN skull för jag vill bara att mina barn ska vara lyckliga, utan för just det, jag är rädd att dom får det lite svårare i livet för SÅ tillåtande är inte alla i världen att det skulle vara exat lika "enkelt" att vara homosexuell ännu.

• Takhiza

Man kan vara bi....

lyckligmamma skrev 2008-12-11 11:45:02 följande:
    mooogn skrev 2008-12-11 11:44:10 följande:
    ok. såg bara bröllopsbilder på dig, är de inte du som gifter dig med en kille????
Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?