• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • lejone

Takhiza skrev 2008-12-11 21:20:27 följande:

Tänder man på ett kön?? Själv tycker jag både mannens och kvinnanskön är fult som stryk..
    Tack precis!!

Jag tänder på min man föratt han har en underbar personlighet!
  • SarahA

Jag älskar min sambo för den har är också,
    men jag skulle aldrig kunna bli kär i en kvinna och då anser jag att jag tänder på män.

men men.. att ni orkar märka ord, jag tror ni förstår hur jag menar bara ni hade orkat försöka förstå

• Lurvenpajsaren

Aha! Du är alltså bisexuell!

lejone skrev 2008-12-11 21:22:47 följande:
    Takhiza skrev 2008-12-11 21:20:27 följande:
    Tack precis!!Jag tänder på min man föratt han har en underbar personlighet!
  • Takhiza

Men då bli man intresserad av en människa baserat på utseende.

SarahA skrev 2008-12-11 21:25:06 följande:
    Jag älskar min sambo för den har är också, men jag skulle aldrig kunna bli kär i en kvinna och då anser jag att jag tänder på män. men men.. att ni orkar märka ord, jag tror ni förstår hur jag menar bara ni hade orkat försöka förstå
  • Catti41

Sen tycker jag det måste vara jobbigt om ens största skräck för ens barn är att barnet blir homosexuellt...

• Felicia6
    lejone skrev 2008-12-11 21:22:47 följande:
    Takhiza skrev 2008-12-11 21:20:27 följande: Tack precis!!Jag tänder på min man föratt han har en underbar personlighet!
    Om den personligheten suttit på en tjej hade du blivit kär i henne menar du?

Jag är benägen att hålla med SaraA till viss del. Jag tror att man inte enbart blir kär i personligheten utan även könet. Varför blir en del annars enbart kära i killar medan vissa enbart blir kära i tjejer? Är det bara slumpen isf? Att dom personligheterna råkar sitta i killar hela ens liv tex?
    Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • SarahA
    Svar på #214
    Takhiza skrev 2008-12-11 21:26:16 följande:
    Men då bli man intresserad av en människa baserat på utseende.
    på sätt o vis blir man de ja..
  • lejone

Jag älskar min sambo för den har är också, men jag skulle aldrig kunna bli kär i en kvinna och då anser jag att jag tänder på män. men men.. att ni orkar märka ord, jag tror ni förstår hur jag menar bara ni hade orkat försöka förstå
    Alltså jag tycker att jag förstår alldeles utmärkt.
    Tydligen tänder jag på min man föratt han har kuk ( och är man dvs pruttig, illaluktande och allmänt grisig ) inte för hur han är ( min bästa vän, underbar pappa och go in i märgen).
  • SarahA
    Svar på #218
    lejone skrev 2008-12-11 21:28:53 följande:
    Alltså jag tycker att jag förstår alldeles utmärkt. Tydligen tänder jag på min man föratt han har kuk ( och är man dvs pruttig, illaluktande och allmänt grisig ) inte för hur han är ( min bästa vän, underbar pappa och go in i märgen).
    vad han luktar har väl inte med saken att göra..
    men som felicia6 skrev. om du träffat en tjej med den personligheten hade du då varit gift med henne ist för din man?
  • lejone

Felicia6 skrev 2008-12-11 21:26:55 följande:

Om den personligheten suttit på en tjej hade du blivit kär i henne menar du?
    Absolut!
Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?