• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • studentbruttan29
    nej, verkligen inte.

Mitt barn älskar jag oavsett.

Jag har ingen rättighet att bestämma vem min son älskar.

De som tycker det borde gå en kurs i antikontrollbehov!

• principisessan

nej verkligen inte!!
    sexuell läggning bryr jag mig inte om alls, däremot skulle jag ha väldigt svårt att ta tex saker som om mitt barn blev rasist, eller bokstavstroende religiös, främlingsfientlig.. ja det finns mycket saker som föräldrar borde ha som större skräck än att deras barn skulle råka bli kära i nån av samma kön

• 4barnsMom

Liiite... Jag oroar mej mest för problem i skola.. Mobbing...

Jag vill bara att de ska må bra.... Sen får de älska vem de vill...

Men det påverkar mej ju lite Jag vill gärna ha barnbarn, men det fixar sig ju ändå

Samuel-97 Elin-00 Elias-06 Saga-07
  • Takhiza

Risken att de blir mobbade i skolan kan vara ganska stor, ja (om de nu kommit ut med det i skolålder iofs) Fast o andra sidan, vad blir man INTE mobbad för i skolan? Jag hade glasögon och såg "annorlunda" ut, de räcker sånt med

• emotion

Mitt barn (forhoppningsvis mina barn) får mer än gärna vara gay! Skulle däremot ha problem om de skulle bli rasister, med i något gäng eller något annat dumt!

Med ett gay-par i familjen som min dotter älskar kommer hon förhoppningsvis komma ur garderoben tidigt om så skulle bli fallet. Ärligt skulle det kännas tryggare om min dotter kom hem med en tjej som hon ville taffsa på än en kille.

• Superizza

Ja kommer alltid älska min son oavsett vilken läggning han får.. Bögar går i vår släkt så skulle han bli bög så blir ja inte förvånad.. Min mormor´s bror e de. min mamma´s bror e de.. Ja har en lillebror som kan bli de.. Blir han de så kommer min son utan tvekan oxå bli de o de e inget ja i så fall kan göra något åt.. Min sambo tycker inte om de. Men ja tror killar e mer rädd att få homosexuella barn än tjejer..

• Rigmor Mortis

Inte för min skull, men jag skulle vara rädd att det skulle bli svårt för HENNE (säg vad ni vill, homosexualitet/bisexualitet är inte accepterat fullt ut här i världen)

• Kristin24

Nej det spelar ingen roll alls, kommer älska mina barn vem de än blir kära i.

Man kan ju inte tvinga dom vara något de inte är.

Go och glad Kexchoklad
Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?