Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
Kunde inte sagt de bättre själv
Kunde inte sagt de bättre själv
Man kan vara bi....
Absolut inte.
Men allt det där kan hända dig om du är överviktig, har mycket tattueringa eller piercingar, en annorlunda frisyr/hårfärg. Varför skämmas? Vem bryr sig om vad ANDRA tycker?
Och varför ska man dölja dem bara för att man är gay?
Skitsnack! Och det spelar ingen roll vilken sexuell läggning man har. De enda som sätter stopp för att man inte skulle visa upp sin kärlek är en själv! Folk kommer alltid vilja "hoppa på" de som är annorlunda, oavsett anledning.
KOmmer själv ifrån Skåne och har min bästa vän boendes i Malmös om är bög. Ingen har hoppat på honom eller hans pojkvän. Jag tror det har mycket med inställning att göra med.
Ja precis vem fan har inte det. Jag hade glasögon och var synthare... Snacka att alla ville slå ner mig heh, men jag låter inte de stoppa mig och jag hoppas att min son vågar följa SIN väg med, vad den än må vara.
Jo jag vet, du skrev ju det
Min personliga åsikt är tyvärr att det är FÅ som ändrar uppfattning från tonåring till vuxen. Tyvärr. Mobbing etc är precis lika utbrett bland vuxna som bland tonåringar.. De syns bara inte lika mycket då vuxna mer är sorten som snackar skit och går bakom ryggen medans tonåringar i regel är lite mer rätt fram, även om många av tonåringarna (speciellt tjejer!) tisslar och tasslar med.
Tänder man på ett kön?? Själv tycker jag både mannens och kvinnanskön är fult som stryk..
Men då bli man intresserad av en människa baserat på utseende.
Eller för att det är så naturen har tänkt det och att människors KÄNSLOR inte utvecklades till den grad förrens senare. Vi är djur och söker därför, generellt sätt, efter (om du är kvinna) en alfa hanne som kan befrukta dig.
Och jag tror inte på konceptet "bi" Jag tycker om MÄNNISKOR och om en kvinna fått mig att känna så som min man får mig att känna, hade det inte spelat någon roll. Jag har dock aldrig varit tillsammans med en kvinna, men det kan vara för att jag på det stora planet gillar mäns personlighet bättre än de flesta kvinnors.
Puss på dig! *fniss*
Risken att de blir mobbade i skolan kan vara ganska stor, ja (om de nu kommit ut med det i skolålder iofs) Fast o andra sidan, vad blir man INTE mobbad för i skolan? Jag hade glasögon och såg "annorlunda" ut, de räcker sånt med