• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • slangbella
    Pallas skrev 2009-01-10 00:46:41 följande:
    Nekrofili, pedofili mfl är parafilier, inte sexuella läggningar. En nekrofil kan vara homo-, bi- eller heterosexuell.
    Det har du jävligt rätt i!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ AXEL 081012 ♥¸.?°´¯) ♥
  • subkutan

Jag håller med Pallas om att nekro etc inte är sexuella läggningar, därför skulle jag absolut inte bry mig ett jota om vad mina barn kommer ha för sexuell läggning i framtiden.

• hejlis

Tänkte efter ordentligt. Svaret blir, Nej.

• Wasabi

Spelar ingen som helst roll. Mitt mål som förälder är ju bl.a. att dom ska ha ett bra självfötroende och tycka om sig själva som dom är. Kort sagt vara lyckliga individer!! Det är min högsta dröm för dom.

Skulle jag sen börja kritisera deras sexuella läggning så går jag ju emot det jag strävat efter.

Vågar dom däremot tala om det tidigt utan att skämmas, då har jag lyckats som mor med att ge mitt barn trygghet och stolthet för den dom är, oavsett vad det innebär.

• Free Spirit

Jo så klart det skulle spille noen rolle..

En vil jo helst ha et barn med normal mulighet til å få barn (når den tid kommer) tex.

• vampyria2

Nej all kärlek är vacker har redan en dotter som är homosexuell (bonusdotter) bryr mig inte ett dugg så länge som hon är lycklig

• vampyria2
    Free Spirit skrev 2009-01-10 16:48:29 följande:
    Jo så klart det skulle spille noen rolle.. En vil jo helst ha et barn med normal mulighet til å få barn (når den tid kommer) tex.
    Hmm de flesta homosexuella har inga problem med att få barn
  • LindaJohansson81
    Free Spirit skrev 2009-01-10 16:48:29 följande:
    Jo så klart det skulle spille noen rolle..En vil jo helst ha et barn med normal mulighet til å få barn (når den tid kommer) tex.
    Nej du! Absolut inte viktigt alls att de får barn på den naturliga vägen! Man ska inte ens ta för givet att de VILL ha barn. Jag har skaffat mina barn ocg om de vill ha barn eller inte är upp till dem, bara för att jag VALDE att skaffa barn tänker jag absolut inte ta för givet att de vill skaffa barn,.
  • Bedhead

Eisa skrev 2008-12-11 09:52:21 följande:

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.
    Och därmed önskar man ju att Neo blir en glad och nöjd bög!
Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?