• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • Cornelias mamma Pethra

Nej verkligen inte. Vår lycka är att se vår dotter lycklig och det blir hon enbart om hon följer sina känslor.

• iacata

absolut inte bara jag får barnbarn ..... =)

• Cornelias mamma Pethra
    iacata skrev 2009-01-10 16:57:37 följande:
    absolut inte bara jag får barnbarn ..... =)
    Inget illa ment nu men vad gör du om du inte får barnbarn, oavsett vilken läggning ditt barn har?
  • Twilight
    Jennie med ie skrev 2009-01-10 17:00:30 följande:
    Och om ditt barn inte vill ha barn då?
    Cornelias mamma Pethra skrev 2009-01-10 17:00:37 följande:
    Inget illa ment nu men vad gör du om du inte får barnbarn, oavsett vilken läggning ditt barn har?
    Eftersom hon(?) gjorde en smilie efter var det nog skrivet med glimten i ögat, tror ni inte?
    ♥Familjen♥
  • susannemalmö

Jag tycker inte ens att man som förälder har rätt att lägga sig i vilken sexuell lägg´ning ens barn har, får man barn är det en skyldighet att stötta dem oavsett det.

• iacata

Cornelias mamma Pethra skrev 2009-01-10 17:00:37 följande:

Ja då är jag väl utan barnbarn antar jag... ?

Twilight du har så rätt. Det var verkligen med glimten i ögat, kanske med ett uns sanning att jag hellre bryr mig om att få barnbarn istället för att ifrågasätta/pusta ut vilken läggning min son ev har.
  • Kaxmaja

Nej de spelar ingen som helst roll. Ända anledningen till att jag isåfall skulle ha något emot de är mer pga fördommarna han tyvärr kommer möta.

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • LindaJohansson81
    Kaxmaja skrev 2009-01-10 18:16:33 följande:
    Nej de spelar ingen som helst roll. Ända anledningen till att jag isåfall skulle ha något emot de är mer pga fördommarna han tyvärr kommer möta.
    Ja, du fördomarna sitter inte i barnen utan i dem som UPPFOSTRAR barnen, så tycker våran generation att det är ok, så kommer våra barn oxå tycka att det är ok.
  • Spicy Women

Beror väl på vilken sexuell läggning det skulle få. Jag hade då inte accepterat att mitt barn skulle vara en som tände på djur.

Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?