• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • sandyrosa

snöstjärna71 skrev 2009-01-09 10:26:41 följande:

sandyrosa skrev 2009-01-08 22:53:27 följande:
    Jag är fullkomligt övertygad om att tillgången på surrogatmammor aldrig kommer möta efterfrågan från bögpar och andra som vill ha barn. När det väl kommer till kritan är jag övertygad om att det är ganska få som skulle vilja föda ett barn som de sedan lämnar bort.
    Med tanke på att surrogatmödraskap inte är reglerat i lag så har du förmodligen rätt. Men det finns väl ingen anledning att tro att svenska kvinnor är mer obenägna att vara surrogatmamma än amerikanska?
  • slangbella
    slangbella skrev 2009-01-09 17:29:11 följande:
    Nej, absolut inte.
    Och då menar jag givetvis i en sund normal relation där kärleken är ömsesidig (ingen nekrofili, pedofili eller liknande som nämns i tråden). Men jag antar att det var det du menade TS, homosexualitet?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ AXEL 081012 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Alexan

Sexuell läggning det är ju ett stort begrepp...så länge min son blir hetro/homo/bisexuell har jag inga som helst problem med det.
    Skulle han komma hem som 18 åring och säga "jag är bög" så skulle jag enbart stötta honom och ärligt inte tycka det var konstigt el dåligt.

• Isalel

Jag skulle av någon okänd anledning tycka att det skulle vara enklare om han inte blev homosexuell och därmed föredra det, MEN jag skulle absolut stötta min son 100% om han nu hade en annan sexuell läggning, så länge han är lycklig så...
    Tycker absolut inte att det är något konstigt i det eller att det är något som vill klassar som äckligt och onaturligt!

Men fick man välja så skulle jag nog välja hetro, vet inte varför, känns bara enklast :)

• sangria

Jag tror att det nu för tiden verkar vara så höga krav redan i ung ålder på "avancerat" sex att själva könet man har det med spelar mindre roll... Blev lite flummigt formulerat men med det vill jag ha sagt att det inte spelar oss någon roll...

• bitte67

Efter som jag gissar att frågan syftar på hetero, homo eller bi så spelar det som helst ingen roll. Huvudsaken är att de är lyckliga i sina relationer, så är jag också lycklig.

• Twilight

Nej, för MIG spelar det ingen roll, dock skulle jag nog önska för DERAS skull att de blir heterosexuella och slipper folks hat och fördomar.

♥Familjen♥
  • Pallas

Nekrofili, pedofili mfl är parafilier, inte sexuella läggningar. En nekrofil kan vara homo-, bi- eller heterosexuell.

Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?