• Eisa

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja, spelar det nån roll, för DIG alltså?

Jag fattar inte ens hur detta kan vara en issue för folk.
    Om barnet är lyckligt och inte skadar någon så spelar det ju INGEN som helst roll, anser jag.

Min sons pappas största skräck är att vår son blir bög.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
  • LadyWillow

Det är mycket man inte fattar om man bestämt sig för att det bara finns EN sanning...
    Free Spirit skrev 2009-01-10 20:40:55 följande:

Har ingenting med saken å gjøre..normale barn er det vel dei fleste vil ha.Fatter inte at en kan nekte for det..
  • LindaJohansson81
    Free Spirit skrev 2009-01-10 20:40:55 följande:
    Har ingenting med saken å gjøre..normale barn er det vel dei fleste vil ha.Fatter inte at en kan nekte for det..
    Vadå NORMALA barn?
  • April Mamma

Vem mitt barn väljer att bli kär i är inte upp till mig. Kille eller tjej, spelar roll!!

• Kajee

Spelar ingen roll. Mina barn är mina barn och jag älskar dom oavsett.
    Sen får man väl hoppas att dom inte släpar hem någon knäppgök - men det har ju inte med den sexuella läggningen att göra.

• Svana

Vet inte riktigt vad jag ska svara. Det spelar sj§alvklart ingen roll vilken NORMAL sexuell läggning mitt barn får, alltså homo, bi eller hetero. Men man skulle ju bli helt förstörd om han blev typ pedofil eller necrofil. Antar att du menar homo, bi eller hetero? Då spelar det ABSOLUT ingen roll. Kanske roligast för mig om han blir bög, då slipper jag svärdotter hehehe

• Uncia

spelar absolut ingen roll för mig.
    att älska en annan människa kan aldrig vara fel!

• LittleMee

Lite besviken skulle jag bli av den anledningen att jag gärna vill ha barnbarn. Ganska logiskt sådär spontant med tanke på att två av samma kön inte kan producera barn.

Så jag hade inte blivit mer ledsen än om han/hon säger att de är ofrivilliga barnlösa eller inte vill ha barn överhuvudtaget.

I slutändan är det deras beslut och jag skulle inte bli besviken för att mina barn inte tillhör "normen".

Många av oss eftersträvar att få biologiska barn till att börja med men när den besvikelsen om att man inte kan har lagt sig och man öppnar sina ögon för alla dessa barn som inga föräldrar har tror jag lyckan blir total för alla inblandade ändå.

Men vi alla måste få tid att bearbeta den "sorgen" i våran takt.

Ingen annan ska behöva uttala hur vi själva ska känna.

• susannemalmö

Menar du på allvar att du skulle bry dig om hurvida dina barnbarn är biologiska eller inte?

Och jag fatatr absolut inte det där med att du akulle bli lite besviken för att du gärna vill ha barnbarn, homosexuella kan få barn, de kan tom få biologiska barn om det nu är viktigt.

LittleMee skrev 2009-01-10 22:22:43 följande:
    Lite besviken skulle jag bli av den anledningen att jag gärna vill ha barnbarn. Ganska logiskt sådär spontant med tanke på att två av samma kön inte kan producera barn.Så jag hade inte blivit mer ledsen än om han/hon säger att de är ofrivilliga barnlösa eller inte vill ha barn överhuvudtaget.I slutändan är det deras beslut och jag skulle inte bli besviken för att mina barn inte tillhör "normen". Många av oss eftersträvar att få biologiska barn till att börja med men när den besvikelsen om att man inte kan har lagt sig och man öppnar sina ögon för alla dessa barn som inga föräldrar har tror jag lyckan blir total för alla inblandade ändå. Men vi alla måste få tid att bearbeta den "sorgen" i våran takt. Ingen annan ska behöva uttala hur vi själva ska känna.
  • LittleMee

susannemalmö skrev 2009-01-10 22:27:16 följande:

Menar du på allvar att du skulle bry dig om hurvida dina barnbarn är biologiska eller inte?Och jag fatatr absolut inte det där med att du akulle bli lite besviken för att du gärna vill ha barnbarn, homosexuella kan få barn, de kan tom få biologiska barn om det nu är viktigt.
    Har du biologiska barn?
Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?