Inlägg från: LindaJohansson81 |Visa alla inlägg
  • LindaJohansson81

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

nej, absolut inte.....

• LindaJohansson81
    Free Spirit skrev 2009-01-10 16:48:29 följande:
    Jo så klart det skulle spille noen rolle..En vil jo helst ha et barn med normal mulighet til å få barn (når den tid kommer) tex.
    Nej du! Absolut inte viktigt alls att de får barn på den naturliga vägen! Man ska inte ens ta för givet att de VILL ha barn. Jag har skaffat mina barn ocg om de vill ha barn eller inte är upp till dem, bara för att jag VALDE att skaffa barn tänker jag absolut inte ta för givet att de vill skaffa barn,.
  • LindaJohansson81
    Kaxmaja skrev 2009-01-10 18:16:33 följande:
    Nej de spelar ingen som helst roll. Ända anledningen till att jag isåfall skulle ha något emot de är mer pga fördommarna han tyvärr kommer möta.
    Ja, du fördomarna sitter inte i barnen utan i dem som UPPFOSTRAR barnen, så tycker våran generation att det är ok, så kommer våra barn oxå tycka att det är ok.
  • LindaJohansson81
    Free Spirit skrev 2009-01-10 19:47:21 följande:
    Sa jeg noe om det? Jeg gjentar meg: En vil jo helst ha et barn med normal mulighet til å få barn.
    Hur vet du att dina barn KAN få barn på den naturliga vägen?
  • LindaJohansson81
    Free Spirit skrev 2009-01-10 20:27:39 följande:
    Hvor stor % tror du det er for at ens barn blir født med muligheter til inte å få barn på den måten en er skapt til?
    Ja du det vet man inte, är du säker på att DE VILL ha egna barn? De kanske ser det som en större grej att hjälpa föräldralösa o fattiga barn?
  • LindaJohansson81
    Free Spirit skrev 2009-01-10 20:40:55 följande:
    Har ingenting med saken å gjøre..normale barn er det vel dei fleste vil ha.Fatter inte at en kan nekte for det..
    Vadå NORMALA barn?
Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?