Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Nej de spelar ingen som helst roll. Ända anledningen till att jag isåfall skulle ha något emot de är mer pga fördommarna han tyvärr kommer möta.

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    LindaJohansson81 skrev 2009-01-10 18:18:13 följande:
    Ja, du fördomarna sitter inte i barnen utan i dem som UPPFOSTRAR barnen, så tycker våran generation att det är ok, så kommer våra barn oxå tycka att det är ok.
    Ja de är de jag menar . Jag skulle inte ha något emot att han är gay men jag hade tyckt de var jobbigt pga fördommarna han då skulle möta. Hade önskat att de var lika accepterat som att vara hetrosexuell. Och tyvärr är det inte accepterat av alla i vår generation
  • Kaxmaja
    BillaBong skrev 2009-01-10 18:27:07 följande:
    Det spelar absolut inte nån roll! Den enda "neggotanke" jag har omkring den här frågan är en liten oroskänsla ang. alla satans idioter det finns som inte mognat tillräckligt och ger sig på och diskriminerar folk så fort de inte är svensson-hetro! Men å andra sidan finns det tusen miljoner andra saker att oroa sig över när det gäller ens barn så vad göra? Huvudsaken är såklart att mitt/mina barn mår bra, trivs med sig själva och inte gör saker som skadar andra. Förhoppningsvis försvinner trångsyntheten mer och mer också ju längre tiden går och ju mer öppna folk är med alla sina olika läggningar!
    Tack du var mycke bättre på att uttrycka dig än vad jag var. men de var de jag oxå ville få fram
Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?