Inlägg från: M C |Visa alla inlägg
  • M C

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Ja det spelar stor roll för mig. Inte för honom, han är säkert glad iallafall. Men jag vill ha barnbarn!!! Jo, jag fattar att det finns sätt ändå, men hallå! Risken att en homokille skaffar barn är NOLL!!!

Det förändrar inte min kärlek till honom på nåt sätt, men det spelar stor roll för mig. Jag vill ha MASSOR av barnbarn!

• M C

studentbruttan29 skrev 2008-12-12 09:08:33 följande:

nej, verkligen inte. Mitt barn älskar jag oavsett. Jag har ingen rättighet att bestämma vem min son älskar. De som tycker det borde gå en kurs i antikontrollbehov!
    Men det spelar ingen roll hur mycket du älskar ditt barn, har h*n en annan läggning så kommer det påverka ditt liv. Utan att man kan göra något åt det, tyvärr. Som i att man blir utan biologiska barn.
    Skulle bli lika besviken om det visar sig att mina barn inte VILL ha barn trots hetero.

Jag har skaffat barn för att jag älskar barn, de har inte bara ramlat på mig i en "olycka". Jag vill han många barn och ännu fler barnbarn. Om det inte blir så kommer jag att bli MYCKET besviken. Så självklart spelar det roll!
    Massor av roll.

Men jag kan inte göra något åt det, frustration kommer nog att ingå i det scenariot med.
Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?