• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

Storkisse: Det var en bra nyhet. Skönt för din flickvän att gå på toa nu.

• mirakulix83

Hallå Alla blivande pappor. Vad är det som har hänt det är nästan ingen som är här inne lägre. Det hade varit kul om alla kunde prata med varandra igen. Man saknar alla blivande pappor som har varit här inne ett tag.

• paTrust

haha, jo du mirakulix... själv blir jag nog den första som "bangar" den här tråden... för nu blev det ju inte barn 09... utan 081216 istället... Igår alltså!!!

NU har den lilla kommit ut... 4 veckor för tidigt... men det blev en tjej!!! världens gulligaste lilla dam.

tyvärr mår hon väl sådär... dom får inte upp blodsockret som dom vill men förhoppningsvis slipper vi respiratorn imorgon.

hoppas jag får hänga här med er grabbar ett tag till i alla fall!!!

Storkisse: håller tummarna för dig... träffade ett par bekanta på neonatalen idag, dom fick barn i vecka 25..å de va i oktober...men deras lilla verkar må fint nu ialla fall... så det går nog bra för er med, även om det kanske blir en "smula" tidigt. lycka till

• Tony Montana

Hej

Måste bara skriva av mig lite..

Vi var beräknade att föda vår son i mars men efter en för tidig förlossning den 11 dec så avled vår lille Philip efter att kämpat mot GBS I ett dygn.

Han dog den 12 18:30.

Till er killar!

Ta med er tjej till barnmorskan och säg att ni SKA göra en odling för GBS(Gul Beta Streptokock). Provet tas på livmodertappen.

Hade vi haft en bra barnmorska hade detta gjorts och Philip hade antagligen klarat sig.

Vill inte att detta ska hända någon annan då dennna sorg är obeskrivlig att bära.

Peace

Vila i frid min älskade son.

• bjojne

Jag ska förhoppningsvis bli pappa igen omkring den 14 juli.

• bjojne

Tony Montana skrev 2008-12-18 04:41:53 följande:

HejMåste bara skriva av mig lite..Vi var beräknade att föda vår son i mars men efter en för tidig förlossning den 11 dec så avled vår lille Philip efter att kämpat mot GBS I ett dygn.Han dog den 12 18:30.Till er killar!Ta med er tjej till barnmorskan och säg att ni SKA göra en odling för GBS(Gul Beta Streptokock). Provet tas på livmodertappen.Hade vi haft en bra barnmorska hade detta gjorts och Philip hade antagligen klarat sig.Vill inte att detta ska hända någon annan då dennna sorg är obeskrivlig att bära.PeaceVila i frid min älskade son.
    Läste precis ditt inlägg.
    Vet inte vad man ska/kan säga.
    ...
  • mirakulix83

2barnspappan: Grattis. Du skulle kunna vara kvar här ändå om du vill.

Tony Montana: Be klaga sorgen. Du får vara med här på tråden ändå du har ändå varit med ett tag. Om du vill?

bjojne: Grattis välkommen in i tråden.

• Pior

2barnspappan//

Ett stort grattis till dig och till din tjej!!

Tony Montana//

Jag beklagar verkligen sorgen..hoppas att ni kan bearbeta sorgen tillsammans! Mina tankar är hos dig och din tjej...

• paTrust

tack grabbar!!! känns kanonbra.

idag har lilltjejen piggat på sig ordentligt, har sluppit undan respiratorn och syrgasen och fick idag ligga på mammas bröst för första gången. Känns som det går rätt väg i alla fall. Tur att bensinen är hyfsat billig, blir många resor nu!! haha

Tony Montana: Ledsen att höra om er lille son. Hoppas ni klarar er genom detta tillsammans. Måste vara otroligt jobbigt... men vill du skriva av dig så är du välkommen att göra det här. I alla fall så lyssnar Jag gärna.

bjojne: välkommen till gänget!!

Svar på tråden Blivande pappor 09