• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

2barnspappan: Det var mkt roligt att höra att det har gått så bra för er. =)

• Ragge24

Tony Montana:Det finns inga ord.Det var riktigt tråkigt att höra.Jag lider verkligen med er.Hoppas ni sröttar varandra och klarar er igen denna sorg ihop.Det finns inga ord.Mig kan du alltid prata med om vill prata ut.Jag tänker på er.

• Stirzaker

Efter fjärde återförandet så är min sambo gravid! Hon plussade 2/12 och idag såg vi hjärtat för första gången då vi gjorde VUL på Huddinge.

Tony M: Väldigt tråkigt att läsa. Hoppas att ni orkar komma igen.

• frenys1

Grattis 2barnspappan!

Beklagar sorgen Tony Montana!
    Antar att jag talar för alla här i gruppen när jag säger att du gärna får prata av dig och diskutera med oss!

• Storkisse

Jag ska fråga barnmorskan imorgon om odlingen de tog på min sambo i lördags när vi kom in va för GBS.. O om de även kollar det i blodproven som de tar varannan dag.. Vi har iallafall fått veta att alla proven har varit bra..

Tony Montana. Jag beklagar sorgen.. Jag känner med dig..

2barnspappa. Jag får grattulera..

• mirakulix83

Stirzaker: Grattis. Välkommen till här tråden.

• HECS

Hej alla ... Någon som är intresserade av vinterdäck Goodyear Ug7+ utan fäljar helt nya?

• mirakulix83

Storkisse: Hur gick det hos barnmorskan?

• Storkisse

mirakulix: Jo det hade gjort en odling, sen så kollar det antalet vita blodkroppar i blodprov som det tar varannan dag för att se om det är infektion på gång, de kollar även tempen på henne 3gånger om dagen. De lyssnar även på fosterljud efter varje toa besök. Så det har uppsikt på henne. Så det blir en konstig julafton nere på BB. Hur är det med dig o din bättre hälft då? Allt bra hoppas jag

Svar på tråden Blivande pappor 09