• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • paTrust

mirakulix: de e bäst att vänta till mars... den 4:e mars är ett superbt datum tycker jag!! Antar att hon fått bromsmediciner så att det hela lugnar ner sig.

• bjojne

Hoppas Julen har varit bra för er alla.

mirakulix:
    Skönt att höra att det löste sig.

• mirakulix83

Storkisse: Min sambo har legat där sen tisdag kväll. Så hon får kanske åka hem i morgon. Hon har nyss ikväll slutat med dropp så nu får man se så hon inte får samman dragningar igen. Får hon ont igen så får hon ligga kvar där.

2barnspappan: Jaså fyller du år då? Min sambo fyller år den 7:de Mars. Japp hon har fått det nu. Och det är skönt.

bjojne: Nja inte riktigt vi har varit på kk hela tiden.
    Jag man får hoppas.

• bjojne

mirakulix:
    Ok, då fattade jag fel. sorry
    Vet de vad det kan bero på?
    Jag hoppas att det löser sig för er.

• paTrust

mirakulix: ja visst fyller man år då, så datumet är KANONbra!!
    Så allt har lugnat ner sig nu för sambon? Inte kul när dom får bli inlagda sådär akut.

Själva hade vi vår första permission nu på julafton och har fått natt permiss två nätter i rad nu. Dottern går fortfarande ner lite i vikt så ätandet behöver få sig en skjuts, men vi hoppas att det ska funka bättre nu när vi i alla fall är hemma.men hon är världens goaste, å vi var oroliga hur lillkillen skulle reagera, men han formligen älskar sin lillasyster.

• mirakulix83

bjojne: Du kan läsa allt ihopa vad jag skrev Onsdagen 24 December.

2barnspappan: Det börjar går rätt håll i alla fal. Nä fy. Man vet inte i häller när hon får komma hem.
    Oj stackars flicka. Hoppas att hon börjar snart äta igen.
    Det kanske tar en tid innan han gör de. Man vet ju aldrig i häller hur det blir. Det kommer gå mkt bra för dem sen. Jag håller tummarna för er att det kommer gå bra.

• bjojne

mirakulix:
    Ja, jag läste nog lite slarvigt. sorry igen
    (F*n va blåst jag känner mig nu.)

• mirakulix83

bjojne: Det är lugnt. Ingen skada har sket. :)

• mirakulix83

Igår kl 15.40 fick min sambo äntligen komma hem. Efter har varit på sjuk 6 dagar. Allt har gått bra. Hoppas att den lilla livet blir kvar där inne tills det är dax.

• Staketpiss

Jaha, jag ställer in mig i ledet och rättar mig vänster åt! BF den 24 februari, första kotten. Fan vad spännande. Hittills flyter allt på enligt boken.

Svar på tråden Blivande pappor 09