• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

Staketpiss: Välkommen och grattis Soldat
    Det låter mkt bra och roigt för dig.

• mirakulix83

Jag har lackt ut två nya bilder på Galleriet. Ett är på bebisens rum. Andra är bara på ett skötbord.

• frenys1

Staketpiss: Det är en dag före innan jag ska bli pappa ^^,
    Välkommen i gänget! Hur känns det?

• Staketpiss

Jo tack det känns bra, det mesta är inhandlat och förberett.

• DenLyckligaPappan

Vi ska få vårat andra barn nu i dagarna.
    Det är beräknat till den 1 JANUARI.
    Gäller nu att hålla tummarna så att barnet inte kommer imorgon på nyårsafton. hehe

• mirakulix83

DenLyckligaPappan: Grattis och välkommen. Vi hoppas att det blir en 1 Januari.

• DenLyckligaPappan

Mirakulix83: Tack japp vi får hoppas på det bästa. En så länge går det bra. :)

• Staketpiss

Köpt in 5 stycken "lyx ale" från bolaget idag som skall avnjutas. De sista dropparna alkohol innan barnet kommer. Ha ett gott nytt år!

• paTrust

Ja, gott nytt år på er då grabbar!!!

DenLyckligaPappan: I morgon smäller det då!?!? haha

• paTrust

Mirakulix: Det blev ju ett prima bebisrum/barnrum!!!

• paTrust

Offrade 30 spänn för ny signatur!!

• DenLyckligaPappan

3barnspappan: hehe ja vi får hoppas det. Längtar verkligen till nästa barn. Gott nytt år !!!

• TeddyRobert

DenLyckligaPappan: Då blir det stora raketer för dig imorgon Stort grattis!

Gott Nytt År på er grabbar!

• Storkisse

2008-12-28 kl 23,22 Ville våran flicka komma ut, förlossningen tog 3,5h Den gick jätte bra o hon fick komma upp till mamma en liten stund trots att hon va så tidig, jag fick klippa navelsträngen, Första dygnet flöt på bra o allt såg bra ut men igår morse så fick hon en läcka i vänster lunga så nu har hon respirator o en massa andra slangar som vi inte trodde att vi skulle behöva. Men alla prov värden ser bra ut o förhoppningsvis så läker snart lungan.. Men hon mår bra med tanke på omständigheterna.. Jag får berätta mer en annan dag.. Hon föddes v31+3 vägde 1492g

Svar på tråden Blivande pappor 09