• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • Storkisse

ja det känns rätt skönt.. men det är ju en massa pill kvar.. Lite målande, sätta dit handtagen på alla skåpen några täck skivor, fronten på diskmaskinen, sparksocklarna o en del annat

• Ragge24

frenys1:Tja, Hur var det på hotellet i Borlänge då? Var det ett bra hotell? Hittade ni några julklappar. Det blev oavgjort på matchen i söndags som jag spelade. Vi skulle ha avgjort matchen och vunnit men motståndarna var kvickare. Men jag fick beröm av motspelarna efter matchen. Dom tyckte jag var reaktionssnabb och hade snabba reflekser Så det var kul.

• Ragge24

Mirakulix83:Det vart inte så mycket julklappar handlat i helgen.Låg bakfull i sängen lördags. Min ena kusin var också rejält bakis. Det lär nog bli sista minuten hadling när det gäller julklappar för mig och min sambo.Hur har din helg varit?

• frenys1

Ragge24: Oavgjort är ju bättre än en förlust iaf =) Man får se det positiva med det hela =P
    Vi bodde på Best Wester Gustaf Wasa Hotel, verkligen ett hotell att rekomendera! Ligger ca 100 meter från tågstationen. Vi köpte mest julklappar till varandra och till mina småsyskon. Det är väl några julklappar kvar att inhandla, men det var väldigt trevligt =)

• mirakulix83

Storkisse: Det är en del kvar hör jag.

Ragge24: Hehe det lät inte så bra alls. Det får in göra så fall.
    Jo då rätt lugnt i nu i alla fal. Vi får oxså handla lite senare.
    Det går rätt mkt pengar nu denna vec. Jag fyller år i morgon 10/12 sen på Lördag ska jag ha 25 års fest. Det lär går minst några 1000 i alla fal.

• frenys1

Då får vi alla komma ihåg att gratulera Mirakulix imorn då! =D

• Storkisse

mirakulix.. Grattis i förskott..

• mirakulix83

frenys1: Det var ju snällt av dig.

Storkisse: Tackar.

• Israeli2000

Jo det är sant. En del vill ju inte veta könet, men vi är för nyfikna för att vänta. Sen är det ju lättare att planera om man vet om det är en pojke eller flicka

Svar på tråden Blivande pappor 09