• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • Efterlyst

Förhoppningsvis så blir jag pappa under 2009. Vi jobbar på det.

• épouse
    mirakulix83 skrev 2008-12-01 21:10:52 följande:
    HECS: Javisst.Till alla pappor här. Är det nån som lyssnar på PSYCHEDELIC trance?
    Inte längre. Föredrar electro house numera.
  • PinkY1987

mirakulix83: då var ja iaf inte helt bakom flötet:D

• mirakulix83

Ragge24: Det får du göra. =)

Efterlyst: Vi önskar dig lycka till.

épouse et moi: Där ser man. Det är oxså bra.

PinkY1987: Haha nix det är du inte. :D

• frenys1

Idag var vi tvungen att åka ner till förlossningskliniken i Gävle. Flickvännen hade smärtor i magen och ryggen, men de gjorde lite prover och inget var fel. Lillbääsen mådde bra. Kan kanske vara ngt med någon infektion, men inget farligt som tur var. Vi blev fast där hela dagen och så var det riktigt sk*tväder när vi åkte hem, så det tog 2 timmar att komma hem (brukar ta 1 timme)

• mirakulix83

frenys1: Oj vilken tur att det inte var något fel på bebisen.
    Min sambo kände nått likande nästan som samman dragningar och värk i magen. Det är inte alls roligt. Som tur var det inget fel på henne eller bebisen.

• Storkisse

Det kan ha varit foglossning.. min kära sambo har fått något liknande med det varade bara någon minut.. Vilken vecka är ni i?

• paTrust
    frenys1 skrev 2008-12-02 20:16:46 följande:
    Idag var vi tvungen att åka ner till förlossningskliniken i Gävle. Flickvännen hade smärtor i magen och ryggen, men de gjorde lite prover och inget var fel. Lillbääsen mådde bra. Kan kanske vara ngt med någon infektion, men inget farligt som tur var. Vi blev fast där hela dagen och så var det riktigt sk*tväder när vi åkte hem, så det tog 2 timmar att komma hem (brukar ta 1 timme)
    Jobbigt när man får åka in sådär... har ju precis testat det med..haha... hoppas allt är okej med er iaf...

nu e de BARA 5 veckor kvar till BF!!!
Svar på tråden Blivande pappor 09