• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • PinkY1987

mirakulix83: Nej faktiskt inte.Beställde tröjor där de står "Världens bästa farmor/farar moster/faster" etc. dom vet ju inget om så ska överaska dom till juletid:)!:D

• mirakulix83

PinkY1987: Det var fiffigt av dig hehe. Jag har Två tröjor med tryck på det står Dad to be. Jag har dem inne på mina bilder.

• PinkY1987

mirakulix83: :) skitsnygga tröjor :) ja fick beställa fler tröjor :P beställde en pappa 09 och mamma 09 som vi ska ha på oss till nyår då vi tänke gå ut med det till alla vänner:D

• Ragge24

Allt bra med er blivande pappor?Hur har er helg varit?

• frenys1

Ragge24: Jotack, allt bra här =) Har haft fullt upp med att måla hela helgen, och fortsättning blir det idag ^^, sj då?

• Nomman

Tackar alla ni som grattade!

Ragge24: Jodå det har varit en toppenhelg, synd bara att den är slut redan. Men jag hann i varje fall med både ett fotbollsderby (på TVn) och att shoppa lite barnprylar.

Är det bara jag som tycker att för varje barnpryl man köper dyker det upp två nya som man bara "måsta ha"?

• mirakulix83

PinkY1987: tackar det gör ni rätt i. Haha

Ragge24: Jo då det har varit bra. Vi stötte på demostration igår i Lund och det var ingen vacker syn.

Nomman: Inte än men det kanske kommer.

• Ragge24

Nomman:Nja,det är mer min sambo som vill mer barnprylar när det kommer in nytt.Jag brukar hålla mig ifrån barnsaker för det sköter sambon här hemma. I helgen hade vi fest här hemma med grannarna.

mirakulix:Jag kan tänka mig att det inte var nån trevlig syn på gatorna där. Bor ni nära stan i Lund?I helgen hade vi fest här hemma med två av våra grannar.Roligt. Satt o drack öl och sjöng sing star på playstation2

frenys1:Ja,det tar ju lite tid innan man är klar när man målar. Går det bra då?Jag har tänkt att motivlackera väggen som går upp på övervåningen.

• frenys1

Ragge24: Jodå, det går bra =) Vi är snart klar.. lite småsaker kvar bara =)

• mirakulix83

Ragge24: Vi bor lite utan för. Byn heter Södra sandby. Den till hör Lund. Det var ju roligt att höra att ni har haft kul i helgen.

Svar på tråden Blivande pappor 09