• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

Tottmeister: Grattis. När min flickvän ringde till mig och sa att jag skulle bli pappa när jag jobbade. Man blev rätt paff den dan. Allt står min sidan.

Tony Montana: Haha det var ju inte alls bra. Det kan bli vare.

• frenys1

Någon som är intresserad av en ny mobiltelefon?
    Eller kanske ge frugan en i julklapp?
    Samsung SGH-F330
    Hör av er för mer info =)

• mirakulix83

Hur är det med er blivande pappor? Det börjar nära mig sig mot slutet för några. Jag kommer ha denna tråden kvar efter jag har blivit pappa. Det är många som blir pappor hela nästa år. Så ni behöver inte starta upp en ny tråd för det.

• PinkY1987

Tack allesammans:) jo de känns overkligt men underbart:)

mirakulix83 : innan ja såg denna tråd satt jag och funderade när de skulle komma upp en sådan här tråd, de behövs på denna sidan, de är torrt om pappor som pratar med varann mellan himmel och gjord:P starkt. och på tal om Call of duty 2, så måste ja säga att det är de sämsta av spelen i serien :P 1an och 4an är såå mycket bättre^^:D

• Ragge24

PinkY1987:Grattis,När ska du bli farsa då?

• Ragge24

mirakulix83:Gick det bra o måla färdigt bebisrummet?Blev det snyggt?Har haft träningsverk idag.Tränade innebandy för första gången på två,tre veckor igår.Hur reagerade dina föräldrar när du berättade att du skulle bi pappa?

• Ragge24

TARANTINO:Tja,hur är det?Allt bra?Gjort nått kul i helgen?

• mirakulix83

PinkY1987: Då var det tur att jag startade upp den här tråden. Alla har olika smaker med spel. Ettan och tvåan tycker jag är bra. Jag har inte testat 4:an än.

Ragge24: Det blev mkt fint. Vi ska sätta upp bården om en stund. Jag ska ta foto på bebisrummet sen och sätta in bland mina foto på min sida. Pappa trodde inte på mig först för att jag har sagt det på skämt innan. Min mamma blev glad. Hur var dina föräldrar när dom fick reda på det? Det är rätt skönt att få träningsverk. Jag har inte spelat bandy på många år.

• Tottmeister

Tony Montana skrev 2008-11-25 16:47:05 följande:

Grattis Tottmeister! Jag förstod nog inte riktigt förrän magen blev stor.Peace
    Tack =)

Hade en känsla av att man förmodligen inte skulle fatta förrän magen börjar komma på sambon. En kvinnlig kollega hävdar att hon inte tror mannen fattar förrän vid själva förlossningen efter egen erfarenhet och två ungar men det känns ju lite skevt. Vi é väl mer öppensinnade än så gubbar
  • Tottmeister
    PinkY1987 skrev 2008-11-24 20:53:41 följande:
    jag och min flickvän fick nyss en pluss :) så de är dax för mig med att bli fader:D
    Congrats mannen!
Svar på tråden Blivande pappor 09