Inlägg från: PinkY1987 |Visa alla inlägg
  • PinkY1987

Blivande pappor 09

jag och min flickvän fick nyss en pluss :) så de är dax för mig med att bli fader:D

• PinkY1987

Tack allesammans:) jo de känns overkligt men underbart:)

mirakulix83 : innan ja såg denna tråd satt jag och funderade när de skulle komma upp en sådan här tråd, de behövs på denna sidan, de är torrt om pappor som pratar med varann mellan himmel och gjord:P starkt. och på tal om Call of duty 2, så måste ja säga att det är de sämsta av spelen i serien :P 1an och 4an är såå mycket bättre^^:D

• PinkY1987

mirakulix83: de borde du testa för de är grymt båda singel och multiplayer. spelar det allt för sällan har ju fassnat i wow jag:P:(

• PinkY1987

Jag ska Handla klappar till vänner och familj :)

• PinkY1987

mirakulix83: Nej faktiskt inte.Beställde tröjor där de står "Världens bästa farmor/farar moster/faster" etc. dom vet ju inget om så ska överaska dom till juletid:)!:D

• PinkY1987

mirakulix83: :) skitsnygga tröjor :) ja fick beställa fler tröjor :P beställde en pappa 09 och mamma 09 som vi ska ha på oss till nyår då vi tänke gå ut med det till alla vänner:D

• PinkY1987

mirakulix83 : Är inte så insatt av den där gruppen av musik. Men Goa är väl nån liknande musikstil och det är rätt skönt att lyssna på, men är inte så insatt att ja vet grupper med det. men infected mushroom är väl en sådan "grupp" dom är ok iaf:)

• PinkY1987

mirakulix83: då var ja iaf inte helt bakom flötet:D

Svar på tråden Blivande pappor 09