• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • frenys1

Ragge24: Ser det bra ut i nya lägenheten?

• Ragge24

frenys1:Jodå,ser bra ut.Det är en två våningslägenhet,men jag målar om köket just nu. Så det blir bra när allt är dit flyttat och färdigt.Själv då?

• frenys1

Ragge24: Härligt härligt =)
    Vi har inte börjat på än. Ska väl börja måla möblerna nästa helg och så blir det väl ställa iordning snart =)

• Ragge24

frenys1:Det kommer gå bra när ni väl sätter igång:)Ska börja tapetsera lite senare i kväll.Min sambo och grannfrun ska göra det så får jag hålla mig borta där ifrån så länge tills jag kan måla igen.

• Ragge24

Hur har er dag varigt mirakulix83?Hoppas allt e bra.Har hållt på sedan tidigt i morse och blir väl ganska så sent i kväll kan jag tänka mig.

• Ragge24

TARANTINO:Allt bra,Själv har man hållt igpng sedan i morse.Börjar bli lite småtrött nu.

• mirakulix83

Ragge24: Jo tack det har varit bra. Jag har jobbat hela dan. Vad har du själv gjort?

• Israeli2000

Hej alla blivande pappor, nån gång i juni nästa år smäller det här, känns mkt spännande. Jag har ju en dotter sen tidiare iofs, men det är lika spännande för det, anyways, ville bara säga hej till er alla..

• Ragge24

mirakulix83:Jag har hållit på och målat i lägenheten fram tills nu sedan tidigt i morse.Så det har varit fullt upp här hemma.

• mirakulix83

Israeli2000: Grattis och du är åter välkommen till den här tråden.

Ragge24: Hoppas att det blev fint och bra.

Svar på tråden Blivande pappor 09