• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • Ragge24

Ja mirakulix83,vi har två namn och det är Eddie eller Nova.
    Ni kommer nog på nogot gulligt namn till erat barn.

• cjm80

Var på Ultraljud igår. Det var inget fel på barnet och det lutar mot att det är en dotter. Sånt vet man ju aldrig säkert men jag var mest nöjd att allt satt där det skulle :) 11 april är datumet satt till...

• mirakulix83

Ragge24: Eller ni kan ta mitt namn det är inte så många som har de namnet. (Billy)

cjm80: Det var ju skönt att höra. Det kan man aldrig veta vad det blir. Det var ju bra att ni fick veta när det blir dax på förlossningen.

• Farsan baloo82

En till här som ska bli farsa :) ser jättemycket fram emot detta. Vi är som det ser ut nu beräknade till 6 juni (fladddag o allt ;) Vi har varit på inskrivning och ska till barnmorska och ultraljud precis efter nyår......
    Allt har väl flytit på tycker jag, utom sexbiten tyvärr, men det är väl något som går i vågor det där. Hur upplever ni det??

Någon som har gjort något sådär speciellt för att uppvakta sin gravida tjej/sambo/fru, som nån weekend, spa?? Funderar på att överraska med att boka en weekwnd på Lalandia i danmark sen efter nyår.

Nån som undrar nåt mer om vem jag är så är det bara att höra av sig.

Ps. Bra tråd detta.Ds

• mirakulix83

Farsan baloo82: Tja Det var ett tag sen sist. Du har varit på denna tråden innan. Nä du jag har inte jätte henne nått mer än blommor.

• frenys1

Sexbiten funkar väl, dock inte lika ofta som förr ^^p
    Men det förstår man, så man har tränat in det =P

Bjuda tjejen på saker, det har man ju gjort en hel del =P
    Man har skämt bort henne rejält med massa saker.
    Det är de värd tycker jag ^^,

• Ragge24

Hej mirakulix83,min sambo gick tyvärr in te med på att vårat barn skulle heta Billy,inte så fult namn enligt mig.

• Ragge24

Hej allihop!Hoppas det är bra med er alla blivande pappor i den här tråden.

• frenys1

Är den någon mer här inne som ska ha kring 20-25e februari 09?

Svar på tråden Blivande pappor 09