• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • frenys1

Ragge24: Låter najs =)
    Ska skaffa större lya vi oxå så fort jag har slutat pluggat och skaffat ett riktigt jobb.
    Ska snart börja måla vaggan, fixa till barngarderoben, möblera om i vår tvåa och dona =) Längtar så fruktansvärt mkt!

• Ragge24

frenys1:Hoppas det går bra med barbgarderoben,vaggan och mubleringen.Jag gillar inte att packa kartonger och bära möbler,men vi ska bara flytta hundra meter bort.Det kommer känas skönt när allt är på plats.Vad händer i helgen då?

mirakulix83:Jadå vi trics jättebra i det här området vi bor i.Här bor det mycket barnfamiljer.Det är kul att göra om rum och fixa.

• frenys1

Ragge24: det ska nog gå bra =)
    100 meter? Det är ju inte farligt. Har man kompisar så går det ju fort =P
    Ikväll ska jag iväg med brorsan och hans flickvän och bowla, min flickvän får följa med och titta på (vill inte att hon ska råka ut för ngn bowlingolycka), imorn ska vi iväg till storstan (Bollnäs) och handla och sen blir det middag hos svärmor =)
    Själv då?

• TARANTINO

Bowlingolycka!? hahaah det var nog det roligaste jag har hört ;) men förstår det, hellre det säkra före det osäkra!

Fan, nu är det helg igen, tiden bara flyger förbi! Snart har vi ju tonårsbarn!!! :)
    Händer i helgen då?

• Ragge24

frenys1:Bowla det låter kul, det var det länge sen man gjorde själv. Hon kan ju hålla koll på poängen när ni bowlar då.
    Det mesta kommer jag att flytta själv, sen ska min bardomskompis och mina svärföräldrar komma och hjälpa till.Hoppas ni får en trevlig helg och en trevlig middag hos värmor. Själv ska jag på kalas, min sambos storasyster fyller år. Sen ska min äldsta brorson spela en innebandy turnering på söndg sm vi ska kolla på.

• Ragge24

TARANTINO:Vad ska du och din flickvän göra i helgen då?

• TARANTINO

Ragge: Vet inte vad vi ska göra riktigt, ska ut o käka tacos ikväll iaf, sen får man se vad som händer. Fortsätta med packningen och städandet antagligen :(

• frenys1

Är det bara jag som är beroende av FL?
    Har suttit i tre timmar i sträck och tittat runt på forumen och sånt =P

• mirakulix83

Ragge24: Det var ju bra och roligt att höra.

• TARANTINO

Nä, kan inte säga att jag är beroende, men det blir ju en del tittandes i forumen.

Inlägg 200 nu wooho

Svar på tråden Blivande pappor 09