• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • TARANTINO

Fyfan vad tjejen har humörsvängningar nu! ahhrrg bara SEX månader kvar då :s

• frenys1

Tarantino: Din flickvän oxå? =P Då är inte min flickvän ensam om att ha humörsvängningar! =P

• cjm80

Oj va mycke som skrivs här sen ja va inne sist!

Angående vad ni skrivit då:

Sexbiten e helt borta för min sambo, snart 2 månader sedan för oss och innan dess länge också... så ja har gett upp den biten, kanske låter trist men men..

Vi har haft mycket problem med ekonomi så ja har tyvärr inte kunnat bjuda henne på något särskilt, en del av det kanske som gör att sexbiten e borta..

Min pappa dog ju i somras och sen dess har allt varit upp och ned och allt som heter romantik puts väck... men ja hoppas på ändring när vi flyttat till vårt nya hem..

• mirakulix83

cjm80: Det är tvärt om här med sexbiten. Det är hon som vill ha hela tiden.
    Det är bättre att spara pengar det gör vi.
    Oj det var ju inte alls roligt att höra.
    Det kommer nog tillbaks senare allt som du har tappat.

• Ragge24

TARANTINO:Min sambo har humörsvängningar typ hela tiden,Det gäller att passa tungan och bara gilla läget annars blir man utskälld drekt och det har man blivigt sen den dan hon vart gravid.Jag försöker sluta snusa och det är inte lätt för det är som ha en gravids humörsvängningar.Jag har varit lätt irriterad som min sambo i några dagar.

• Ragge24

TARANTINO:Var det trevligt på middagen igår?vi var med våra grannar,min sambo var med grannfruarna och jag var med deras respektive och satt o pratade lite skit o drack lite öl.

• TARANTINO

hehe ja det är jobbigt att sluta snusa, har försökt. Man blir ju helt gaaalen då hehe.

ah de där lät ju riktigt trevligt! älskar att sitta o dricka öl o snacka skit. Händer inte så ofta, men kul är det. :)

Hade det trevligt på middagen, japp. Vad kan man hitta på ikväll då?????

• mirakulix83

Ragge24: Jag slutade med röka pipa och snusa för 3 månader sen. Det var jobbigt. Precis när jag hade slutat snusa och röka så fick jag ett cp ryk på Dressmann när jag skulle testa ett par byxor.
    Jag märkte att byxorna var för små och jag började svettas och skaka av att jag sugen på röka och snusa. Det var mkt illa. Jag fick köpa nikotintuggummi det var skönt att tugga lite sånt. Du fixar att sluta det vet jag.

• bobba090

Hej!

Bryter mig in i tråden utan att läsa hela historiken på alla tjugo sidor :)

Jag ska bli pappa i april-maj. Ska bli kanonkul! Bor i Västerås sedan en månad ungefär. Trevlig stad! :P

• Ragge24

mirakilix83:Ja,jag hoppas jag klarar av det.Våra två grannar vi brukar hälsa på mest så snusar männen i familjerna,så man har ju varit sugen när man sett dom baka en prilla.
    Vad ska du göra för nått idag då?
    Vi hörs

Svar på tråden Blivande pappor 09