• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • Ragge24

Tackar så mycket frensy1.fter två missfall så hoppas jag att det går vägendenna gång.
    Gratulerar er som ska bli pappor.

• hedde73

Ragge 24: Håller tummarna för att det skall gå hela vägen denna gången. :)

frenys1: Tack för det. :)

• Ragge24

Tackar för det hedde73:)Man är ju lite rädd att det ska hända igen men samtidigt inte.Jag längtar mycket tills den dagen kommer när det är dags.

• hedde73

Ragge24: Kan förstå att det är svårt att ta till sig när man råkat ut för missfall tidigare, men skam den som ger sig. ;) Det är ju inget man kan råda över heller, utan man får bara förutsätta att det skall gå bra, vad mer kan man göra. Så det är klart att det kommer att gå galant, sen är man alltid lite nojig när frugan är gravid tycker jag i största allmänhet. :)

• mirakulix83

Ragge24: Grattis och Välkommen till den här tråden. Tacka så mkt

hedde73: Grattis och Välkommen till den här tråden. Man kan aldrig veta vad det bli för nått kön.

• Ragge24

Vilket trevligt välkomnande man fick i denna tråd.
    Tack såmycket mirakulix83.

Grattis o vad kul att du ska bli pappa mirakulix83 då får vi ju nästan samtidigt.

• mirakulix83

Ragge24: Vsg. Jaså när ska ni ha då?

• Ragge24

Vi har beräknat att vi ska ha runt midsommar.Har ni pratat om vad barnet ska heta mirakulix83?

• mirakulix83

Ragge24: Då blir det sommar barn ni kommer få.
    Vi ska ha i Mars. Nä du det är svår att komma på. Men vi har skrivit ner lite namn på en lapp.
    Har ni kommit på namn i nu?

Svar på tråden Blivande pappor 09