• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • frenys1

Att jag aldrig tänkte på det =P
    Alla säger att de har fotbollsspelare i magen, men det kan ju lika gärna vara Jackie Chan eller Bruce Lee =P Eller Jean Claude Van Dame ^^p

• mirakulix83

Haha jo det sant. Jag gillar inte sport. Så det får bli en Bruce Lee hehe

• frenys1

Hehe =P
    Natten till idag var det full fart på lillungen.
    Sparkade och hade sig hur mkt som hellst =D
    Det är en häftig känsla

• TARANTINO

Nepp inga kickar än :( så kanske får en tråkig kontorist hehe

Men tjejen har typ inga symptom heller, känns ju bra för hennes skull men ändå lite mysko. Hennes mage är stor som fan dock, redan större än min bonussyrras mage och hon är i vecka 30 typ. Så typ alla säger att dom tror det är tvillingar. HJÄLP......

• mirakulix83

TARANTINO: Det kan vara rätt roligt att får tvillingar. Ni får kolla upp det sen om det är en eller två st

• TARANTINO

Vill inte ha tvillingar! en räcker gott och väl som första barn. Men ska bli spännande och se sen på UL!

• mirakulix83

TARANTINO: Ni får se sen var det blir.

frenys1: Helt ok. Själv?

Nån som har gjort något roligt i helgen?

• frenys1

Vi hade lite mys med brorsan och hans flickvän igår. Tittade på skräckfilm och åt tacos, sen har det bara varit lugnt idag. Laddar upp inför plugget som börjar imorn igen ^^p

• TARANTINO

Inte gjort något spec, städat och pakat lite.

Vad såg ni för skräck, Frenys?

Svar på tråden Blivande pappor 09