• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • TARANTINO

hehe näe romantiska filmer och Lasse Stefanz är ju inge höjdare direkt :p

Tack för tipsen, har sett det mesta av dom där. Tycker alla är helt okej :) diggar Jackie!

Några nya bra Thriller/skräckfilmer då? Finns det några bra såna? =)

Ha en trevlig helg gubbar!

• Pecado

Fick se den första ultraljudsbilden på miraklet igår.
    Vilken underbar känsla. Vi har kämpat i 2 år nu och efter ett antal missfall har vi äntligen fått till det.
    Min fru har 3 grabbar innan så det här blir vårat och mitt första.
    Att få se hjärtat slå på bilden går inte att beskriva. Men det vet ni väl redan. Nu håller vi alla tummar vi har för att det ska gå vägen. Beräkna ankomstdag är 23 Maj 2009.

• TARANTINO

Grattis Pecado! Håller tummarna :) det ska nog gå bra ska du se.
    Då kommer våra knoddar ungefär samtidigt då! Vår BF är 30 Maj. Också mitt första. Har inte varit på UL än, men kan gissa på att det är en riktigt häftig känsla av att se.

• mirakulix83

TARANTINO: Nja inte än. Det har inte kommit ut så många i nu. Men jag har sätt Jiddra inte med Zohan det var mkt rolig film. Den nya Batman ska jag se snart och Saw 5 , Hulk, Mumien 3 ,Indiana Jones 4 Det är så många som man vill se. Jag ska komma på nån bra film till dig.

Pecado: Grattis Pecado! Det är upplevelse att se bebisen och hjärtat. Vänta bara tills bebisen växer och börjar sparka, men det är en bit ditt. Vi hoppas att det kommer att gå bra för er båda. Detta är vårt första barn. Vi har försökt i ett år men tills sist gick det bra. Den 4 Mars kommer bebisen ut. Du kan läsa mer på min sida om vår bebis. Lycka till med den stora dagen. :)

• frenys1

Pecado: Gratulerar :D Det är en häftig känsla man får!

Har ni ngt tips vad man kan hitta på med flickvännen istället för att sitta hemma hela dagarna? :P

• mirakulix83

frenys1: Man kan åka i väg och fönster shoppa bebis saker.

• Tony Montana

Tjo!

Grattis Pescado!

mirakulix83 och Tarantino!

Har inge skräckfilmstips men: komeditips.

Om ni inte har sett: Napoleon Dynamite!

Och: A night at the roxbury!

Den är klockren om man gillar den humorn.

Will Ferrel är helt klart min favorit inom komedichangern.

Peace

• TARANTINO

hehe skön smak Tony. Ful lirare den där Dynamite haha.

Will Ferell Är störtskön, älskar sån humor som han kör med :p

Hänt i helgen då?

• Tony Montana

Ja visst är han.

Har inte hänt så mycket i helgen. jobbat lite o tagit det lugnt.

PÅ tisdag ska vi på rutin ultraljud, är i 18 veckan nu.

Ska bli kul och se den lille knodden igen och hoppas allt ser bra ut!

Har ni gjort något kul i helgen då?

Peace

• frenys1

Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby
    Anchorman: The Legend of Ron Burgundy
    Blades of Glory
    Det är tre bra Will Ferrell filmer :P

I helgen förlovade jag och min flickvän oss, så vi har bara myst hela helgen :) Förutom igår då vi städade och var på loppis och köpte barnkläder :P

Svar på tråden Blivande pappor 09