• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

frenys1: Det rätt häftigt hehe. Jag har inte hört på barnets hjärta i nu. Jag jobbar mkt nu så det bli senare kanske. =)

• mirakulix83

frenys1: Jag skulle just kolla dina bilder men det gick inte. För att du har inte kryssat i att du ska dela med dig dina bilder.

• frenys1

Mirakulix83:
    okej :S Är inte så insatt än, men antar att det ska funka nu..

• TARANTINO

Har inte varit på UL än! Men ska bli intressant när det väl blir av. =)

• mirakulix83

frenys1: Det syns inget i nu.
    TARANTINO: Det grymt att se sin unge. yahoo hehe

• frenys1

Jag och min flickvän var till MVC och lyssnade på barnets hjärta för andra gången idag, och det är maffigt :D

• mirakulix83

frenys1: Coolt. Min sambo ska till BM i morgon och lyssna på bebisen hjärtljudet. Men jag jobbar så lite synd. Nu såg jag bilden. Såg mkt bra ut. =)

• Israeli2000
    frenys1 skrev 2008-10-13 19:32:27 följande:
    Tarantino: Näe, det är ju som att få en julklapp i handen mitt på sommarn och få veta att det är ett gameboy typ ^^ så vi väntar å ser vad det blir när den pluppar ut :P Det är rätt najs å ha sån ung morsa, brukar bli rätt roliga fester :P Tänkte passa på att fråga gruppen här.. Snusar/röker ni?Har era flickvänner försökt tvingat er att sluta? =P
    yup.. jag röker och får jämt höra att jag inte "får"...
  • mirakulix83

Israeli2000: Jag har slutat röka pipa och snusa. Jag har snusat i 10 år och rökat i typ 6-7 år samma gång.

• cjm80

HEj en blivande pappa här också, det ska hända i början på april 09 och vi har lyssnat på hjärtljuden men inte varit på ultraljud ännu.

Rökte eller snusade inte, det var snarare min sambo som fick jobbigt då hon var tvungen att sluta snusa. Så det är nog bra för henne att jag inte frestar henne.

Jag är 28 år och jag är äldst i mitt arbetslag och blir kallad "pappa" så ja känner mig inte direkt poppis på partylistan längre eller något annat heller för den delen. Känner man ingen som ska bli pappa som är i närheten e man rätt ensam om det..

Ens sambo kan ju inte heller förstå mina känslor som pappa hur mycket hon än skulle vilja eller jag skulle vilja förstå henne, så det är en stor omställning... ser fram emot familjelivet men man kan inte säga emot om att det ibland känns lite ensamt mitt i alltihopa.

Någon som håller med eller är jag ensam om det också? :p

Svar på tråden Blivande pappor 09