• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • jocke89
    mirakulix83 skrev 2008-10-06 19:24:50 följande:
    Tja jocke89. Det låter mycket roligt för er. Är det första barnet? Det känns roligt och det pirrar i magen precis som det var när man var ny kär när man var liten. hehe
    nej, det är inte vårat första barn, min flickvän blev gravid i våras och det blev två killar leo och konstantine men hon förlorade de i v18.. och nu försöker vi på nytt=).. känslan man får är helt obeskrivlig, det är sok att ta ett lyckopiller...
  • mirakulix83

Tja jocke89. Jag beklagar. Vad hittar du på om dagarna?

• jocke89
    mirakulix83 skrev 2008-10-09 13:13:15 följande:
    Tja jocke89. Jag beklagar. Vad hittar du på om dagarna?
    om dagarna så går jag i skolan:P och det är ganska kul faktist, speciellt om man sysslar med teater, så vi jobbar med att sätta upp en musikal och en pjäs som vi kommer att sätta upp i vår..

vad sysslar du med då?
  • mirakulix83

mirakulix83: jocke89. Där ser man. Vad heter teatern? Jag jobbar som Fastighetsskötare och det är roligt. Vi klipper gräs, städar, mm.

• TARANTINO

Som det ser ut just nu så kommer jag och min sambo få vårat första barn i slutet på Maj. Känns pirrigt som f*n, det är typ de enda man går runt och tänker på just nu. Skönt att få ut ungen till sommaren med hehe

• mirakulix83

TARANTINO: Det var roligt att höra. Vad tror ni att det blir för kön?

• TARANTINO

mirakulix83: Jag har faktiskt ingen aning, jag hoppas på en pojke men sambon hoppas på en flicka haha. Kommer ju bli lika glad oavsett kön dock. Vad tror du/ni att det är för kön på er då?

• mirakulix83

TARANTINO: Vi var på ultraljud igår 9/10. När vi skulle se ad det var för kön så hade bebisen benen ihop så man såg inte. Nästa ultraljud är vec 34 - 36. Så det är lönt att ta reda på vilken kön. Men det kvittar om det blir h*n bara om den frisk. Det kan vara så ibland att en vill att det blir kille och den andre tjej. Ni kommer bli lika glada vilket som tror jag. Men sen kommer det svåra att komma på namn till bebisen. Alla har nog problem med det.

• TARANTINO

mirakulix83: Okej, vi är som er, vill veta könet innan själva födelsen. Då hinner man ju att planera lite extra och så. Och håller med dig, kommer bli lika glad oavsett kön, som du säger, huvudsaken att hon/han är frisk. Namn på barnet har vi redan kommit överens om, det gick förvånansvärt bra att enas om namn som tur var hehe.

• mirakulix83

TARANTINO: Det kan vara rätt så lika nog för alla :). Jaså vad blev det för namn om man får fråga? Det är synd att jag heter Billy för det hade varit fint om vi hade fått en pojke. Men den kan ju inte heta Billy jr. Det passar inte så bra haha. Vi får komma på namn sen istället.

Svar på tråden Blivande pappor 09