• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • frenys1

Tarantino: låter najs :)
    Mirakulix83: Hoppas du klarar det då :)
    Själv ska jag väl bara vara hemma och ta det lugnt, sitta och photoshoppa lite och troligtvis spela en hel del Nintendo 8-bit :P

• TARANTINO

Fyfan va kul! har letat runt efter ett 8-bitars, Det är ju det bästa tv-spel som finns! Några tips vart jag kan få tag i ett, samt massa spel till???

• frenys1

Det finns INGET som klår gamla 8-bitars :D Jag har kikat runt lite, och det är ganska svårt att få tag på, men ha utkik på blocket och tradera. risken är dock att de säljer det dyrt :/

• mirakulix83

frenys1: Det får jag hoppas på. Jag klarade provet idag så.

• mirakulix83

TARANTINO: Blocket kan man alltid hitta.

• TARANTINO

thx. Ska kika runt lite. Som du sa Frenys, kollade tradera för typ nån månad sen och då var det ganska dyra priser.

• frenys1

Det är tur att jag varit rädd om det sen jag var liten, så jag har det kvar :P Jag förstår dock inte människor som säljer 8-bitars nu. Jag tänker då spara mitt och sälja det för dyra pengar om några år ^^p

• cjm80

Ett tips och ett råd till alla blivande pappor är att spara sina kära ägodelar, som t ex en amiga, en nintendo 8-bitars eller dylikt: sälj inte dessa för när er fru/flickvän blir gravid så kommer det mest troligt inte att bli något köp på väldigt länge utan att störa husfriden. Tänk själva om ni kommer hem med ett tv-spel när du kunde lagt det på barnsaker. Huga man vågar knappt tänka tanken vad som kan hända ;)

• mirakulix83

Jag har bara PS2 har ingen av dom gamla spelen kvar. Jag har bara haft Sega 16 bit när jag var mindre.

• frenys1

Vad har ni haft för er i helgen, kamrater?

Svar på tråden Blivande pappor 09